lego Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Noen som kan hjelpe meg!??? mini har sett på postmann pat hos tante, og er det det enste som gjelder! Men hva er hele teksten??? Kan bare første værs jeg.... Har prøvd å finne teksten selv, men jeg er elendig på å søke på nett...
Gjest Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Fant denne: http://home.online.no/~groennsl/postmanpat/
Go`mamma`n... Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 http://www.youtube.com/watch?v=3uLukpgDjOk
Gjest Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Postmann Pat, Postmann Pat, med sin svarte og hvite katt. Alltid tidlig ute, på sin postmannsrute har han all posten med seg i sin bil. Alle menn'sker kjenner bilen hans og de smiler når han vinker til dem. Noen lyder kjenner de godt, så som bank (bank, bank), ring (riiiiing), han har post til deg! Postmann Pat, Postmann Pat, med sin svarte og hvite katt. Alltid tidlig ute, på sin postmannsrute har han all posten med seg i sin bil. Tror jeg....
jeg fant firkløvern Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Postmann pat postmann pat med sin svarte og hvite katt alltid tidlig ute, på sin postmanns rute drar han av sted i sin bil med dagens postl Alle sammen kjenner bilen hans, små og store smiler når han viker til dem noen lyder kjenner vi godt så som bank, ring han har post til deg..... postman pat, postman pat
Blue Lady Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 Postmann Pat ,Postmann Pat med sin svarte og hvite katt. Alltid tidlig ute på sin postmanns rute har han all posten med seg i sin bil Alle mennesker kjenner bilen hans små og store smiler når han vinker til dem. Noen lyder kjenner vi godt sånn som (bank,bank)(pling,pling) han har brev til deg Postmann Pat Postmann Pat med sin svarte og hvite katt Pat kan kjøre bil han og det er med et smil han drar av sted i sin bil med dagens post
lego Skrevet 30. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. september 2007 TUUUUSEN TAKK! Nå blir nok lille glad når mamma synger "Pat" for han. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå