Gå til innhold

Puppene leker som en sil....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir vått i sengen fordi puppene leker.. hva gjør dere andre med saken, ikke noe behagelig å ligge med bh heller. Litt rart at det kun er på natten og ikke på dagen vel..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ligger med bh og ammeinnlegg. gjort det i maaaange uker allerede. og vet av erfaring at det blir enda verre når småen kommer:-( da lå jeg med vaskekluter i bhen. du lekker nok mer på natta fordi de ligger i "klem" pluss at det finnes en "ventil" på puppen som på dagtid som regel får litt press fra bhen. ikke så lett å forklare..

Skrevet

Fikk tips fra jordmor da vi var på ammekurs om å legge et "tisselaken" under brystene om natten. De kan klippes opp til passende størrelse så det ikke blir klamt. :-) Da slipper man å sove med ubehagelige bh'er

Skrevet

Jeg lekker også litt på natten, men aldri på dagen. Lekker når jeg ligger i stillinger hvor brystene kommer i klem.

Skrevet

hvor langt på vei er dere da???

jeg lekker ingenting..

hmmm.... har dette noe å si for om man får melk eller ikke???

Skrevet

jeg ligger med ammebh og innlegg, må gå med innlegg om dagen også :/

Anonym over; har ikke noe å si for om du får melk eller ikke, ALLE får melk!! noen får det tidlig i svangerskapet( er igrunn mest sukkervann) og andre får det ikke før to dager etter fødsel. Alt er like normalt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...