Engel, skatt og lite frø. Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Vi har kjøpt duo smart og er egentlig superfornøyd..-men så så jeg bilde av edge'n og nå lurer jeg på om jeg angrer litt...? Noen som har erfaring med vognene og vet om det er stor prisforskjell? Jeg ga 6000,- ink stelleveske 2008 modell.
Beama Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Jeg har kjøpt edgen=) men har ikke prøvd den enda=) Men jeg betalte 5000 kr for 2007 modellen. Egentlig kostet den vel 8000 kr tror jeg. Edgen er iallefall dyrere.
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 jeg kjøpte edgen, årsmodellen. betalte nesten 8000,- med den stelleveska til. har ikke fått prøvd den ennå, da terminen min ikke er før om 3 dager hehe ;o) men syns den er kjeeeempefin !!! å "alle" jeg kjenner som har den, skryter den opp i skyene... såå, håper jeg blir like fornøyd å ;o)
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 30. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2007 Skit! Jeg følervi kjøpte feil jeg... Ny koster jo nesten 2000,- mer, men fordelt på ca tre år som man skal ha den, er det jo kansje verdt det.. Noen som har kjøpt smart?
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 åssen en er den smart-modellen da???
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 hmm dem var jo nokså like da, var ikke dem d da?? klikka meg inn å så bilde nå...;o) jeg kjøpte et annet understell, d sportsunderstellet til edgen, lurer på om d ikke gikk an på smarten (?) men lrs så dem jo nesten like ut...?? venninna mi har den classic combi duo lr hva den heter å er kjempefornøyd med den... )
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 30. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. september 2007 Jo, det er det som er er så kjinki liksom. De ser veldig like ut, men 2000,- i forskjell. Tenker at det er noen "usynlige" men betydlige finesser m edgen som jeg kommer til å savne hos min smart... Kansje jeg må dra til en vognspesialist.. Den er litt dårlig på vuggingen. Tenkte ikke på å sjekke det før nå.
Anele&Solstråla Skrevet 30. september 2007 #8 Skrevet 30. september 2007 Jeg har bestilt classic duo combi 2008 modell...den har nå fått lufteluke på kalesjen sånn som edgen.. Og da er det ikke så mye som skiller de to vognene iallefall:) Smart'en er nok en god vogn den...er noen finesser på de to øvrige enn smart'en...
Beama Skrevet 30. september 2007 #9 Skrevet 30. september 2007 Såvidt jeg kan se er forskjellen att edgen har: Annet justerbart håndtak, vendbart håndtak, newtonhake, vuggefunksjon på bagen, innebygget myggnett og termobase. Tror du blir fornøyd med den du har valgt jeg=)
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 30. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 30. september 2007 Tror du? Håper det. Fin er den i allefall!
Beama Skrevet 30. september 2007 #11 Skrevet 30. september 2007 Stod mellom de to vognene jeg og nemlig, men siden jeg fikk edgen på tilbud valgte jeg den=) syntes ikke det lille som er ekstra er verdt over 2000 kr=)
Lille`mor & lillebøll Skrevet 1. oktober 2007 #12 Skrevet 1. oktober 2007 jeg har smarten og er veldig fornøyd med den. Da jeg kjøpte den fikk jeg vite at siden det er mere dill på edgen kan det gå fortere i stykker:( Har også kjent på edgen i forhold til smarten og føler at smarten er lettere,mere stabil osv(dette er min mening) MEN,jeg hadde først en annen vogn og angret så på kjøpet at e byttet så vis du også føler det slik,synes jeg du skal bytte:)
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #13 Skrevet 1. oktober 2007 her blir det edge... har forelsket meg helt i den vognen =) koster 7890 sist jeg sjekket ...
Mamma til snart 4 Skrevet 1. oktober 2007 #14 Skrevet 1. oktober 2007 jeg har edge, egde er større en smart, smart er den minste av disse 3 vognene. jeg kjøpte vognen i danmark å bet 5500 kr. men der har de en vogn som heter emmaljunga suprime (tror det va det den heter) den er enda større i baggen slik at barnet kan bruke den lengre.
Synne&TheTerminator Skrevet 1. oktober 2007 #15 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har edgen å er veldig fornøyd..! Min er lyse blå og mørkeblå!! Alle sier den er kjempe fin... Den var litt dyr da 7300 ,uten stelleveske men den koster 350 kr...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå