chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 30. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. september 2007 dytter
løveprinsen <3 Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Hei snuppa. Her er jeg. Håper bare jeg rakk hit før du har sovnet
løveprinsen <3 Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Nei, er du gal:-) Er ikke lysten det står på da. Er vel litt i tidligste laget ennå. Har jo ikke IKM før på lørdag. Hvordan er ståa med deg da? Testet?
Gjest Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 Hehe...nei, jeg har vel knapt rukket å ha el jeg da Haha... Lurer på om jeg kanskje hadde det i går. Tempen var i alle fall nesten 0.4 grader høyere idag enn tildigere. Men jeg tempet jo litt senere i dag enn tidligere i uka.
løveprinsen <3 Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 Okei. Har du veldig lange sykluser eller? Tror vi hadde IKM samme dag sist pp. Hvordag går akupunkturen? Har du vært mange ganger? Ser Chick har fått en svak strek. Det blir jo spennende.
Gjest Skrevet 30. september 2007 #8 Skrevet 30. september 2007 Ikke helt stabile de syklusene nei. Sist ble den på 31 dager (som nok er det korteste). Vanligvis på 32 dager eller lengre. Skal til ny akupunkturtime på torsdag. Blir i alle fall spennende å se om det funker Hehe... Enn du da?
løveprinsen <3 Skrevet 30. september 2007 #9 Skrevet 30. september 2007 Har vært 3 ganger nå. Sist satte han en varmeboks på magen min + nålene. Litt underlig men... må vel bare ha troen. Og det har jeg faktisk. Hvor ofte går du da?
Gjest Skrevet 30. september 2007 #10 Skrevet 30. september 2007 Har blitt en gang pr uke. Var der på mandag nå sist. Da satte hun strøm på nålene på beina. Hehe... merkelige greier Men ja, jeg har tro på det jeg også Kanskje det ikke klaffer akkurat på første forsøk, men har stor tro på det likevel
løveprinsen <3 Skrevet 30. september 2007 #11 Skrevet 30. september 2007 Jeg og har gått 1 gang pr.uke. Men har ikke bestillt til neste uke. Vil vente å se om TR kommer eller ikke. Sikkert dumt med ett opphold men. Jeg har de sist dagene hatt hovne fingre og føtter. Kan det være et symptom kanskje? Leter etter halmstrå her:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå