Gjest Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 1: frukt og grønt var det beste 2: søtt og "feil mat" var vidunderlig de første 2 mnd, nå begynner det heldigvis å normalisere seg litt. 1: Veeelidg kvalm i de første 3-4 mnd 2: Pitte litt kvalm et par uker helt i førsten 1: mage? Ikke noe å nevne før jeg var 5-6 mnd på vei. 2: Iiiik! Etter 2 mnd og nå (13. uke) spør fremmede om jeg er gravid og hvor lenge jeg har igjen... 1: kjenne liv først etter Ul i uke 19 2. Kjenner liv hver kveld NÅ! Så tidlig! 1. Overbevist om gutt (som det ble...) 2. 100% sikker på jente. (venter i spenning, 190 dager igjen, eller noe) Andre?
C.P78 Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Ja er veldig enig at det er annerledes å gå gravid denne gangen. Jeg har vært mye kvalmere denne gangen, spydd en del også... Med førstemann var jeg litt kvalm, men ikke på denne måten. Så jeg tenkte kanskje at det ble en jente denne gangen da, men det blir en gutt til. Så selv om man får 2 av samme kjønn så kan altså svangerskapene være ganske forskjellig. Har lyst på litt sunnere ting å spise denne gangen merker jeg, grønne epler, mye frukt, grønnsaker. Men nå som kvalmen har gitt seg, nesten helt, kommer lysten på søtsaker også...dumt egentlig, kunne godt la være med det.. ha ha. Er nå 21+0.
Gjest Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 1: Spiste hele tiden, men særlig frukt og grønt. Kunne spise når som helst og hvor mye som helst 2: Null appetitt, spiser bare for å unngå å bli kvalm. Nesten ikke noe mat som smaker 1: Blubbete og i mine egne klær til uke 16-17 Ordentlig rund mage først etter uke 20 2: Definert rund gravidmage før uke 12, selv om startvekten var litt høyere. Utelukkende mammatøy (og veldig elastiske klær) fra uke 14 1: Trøtt om ettermiddagene, men ikke noe problem å jobbe 2: Usedvanlig sliten og småkvalm etter få timer med normal aktivitet. 50% sykemeldt 1: 100% sikker på gutt (som det var) 2: Heller mot jente... veldig spennende
grand danois Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 her er ALT helt anneledes. 1:bittelitt dårli de første 3.månedene 2:har vert mye kvalm. 1:hadde fullstendi dilla på grønne epler å pølse med potetstappe å cola 2:salt snop å vann 1:hadde mage tidli da me. kunne ikke bruke dongeri buksene mine fra måne 3. 2:her kom magen i uke 8!!! har ikke brukt klærne mine siden. 1:var helt fin form. var på skolen kvar dag (bortsett fra et par dager) 2:trøtt å sliten å svimmel hele tiden, vist jeg hadde hatt muliheten,hadde jeg sovet hele dagen.nå er jeg sjukmelde til 50%stilling. 1:ikke litt vondt i ryggen 2:kjempe vondt ved anstrengelser å gåing. 1:var sikker på et jeg fikk gutt. men fikk vete på en sein ultralyd at d var en jente:) 2:er ikke sikker. har egentli ikke peiling. men tenker gutt denne gangen og. så d er sikkert en jente:D jeg er 13 uker:)
grand danois Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 gløymte en ting. 1:kjente ikke liv før i uke 19!! 2:kjenner liv allerede nå. men sjeldent:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå