Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Noen her som har hatt tyntflytende utflod som lukter veldig sterkt, nesten som salmiakk, og som vet hva det kan være? Har hatt det en god stund, lurer på om det kanskje kan være urinlekkasje? Noen som vet?
VerdensLykkeligste Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 dette høres nesten ut som en soppinfeksjon. kanskje lurt å sjekke hva det er hos lege eller apotek..
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Nei, helt blank og ingen kløe. Vet hvordan sopp er.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 hmm.. da vet jeg ikke. ville ha kontaktet lege jeg. er selv plaget med grønn nyanset utflod som lukter. skal til lege i morgen jeg.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 jeg har det akkurat som deg,helt flytende og lukter stramt nesten som urin. ettersom jeg hadde en urinveissinfeksjon trodde legen at det var det og¨at jeg derfor lakk litt urin...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 Har vært hos lege, og han sa vel egentlig bare at det er normalt.. Kunne prøve melkesyretabletter og det har jeg gjort. Bare tenkte å høre om noen andre hadde hatt noe lignende og funnet ut noe mer.
Galskapens overhode Skrevet 30. september 2007 #8 Skrevet 30. september 2007 Jeg har ingen kløe og tynn utflod.. men alikevel soppinfeksjon. Lege fant det ut på fredag... Bare 2 uker siden jeg var ferdig med siste kur.. SÅ nå ble jeg anbefalt dobbel kur.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 Var plaget med dette i rundt uke 15-17.. er nok utflod du har.. ikke spesielt behagelig nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå