♥tre små hjerter♥ Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Leser epikrisen jeg fikk en kopi av og der står det at jeg fikk en dyp vaginal rift,er det slik at jeg har fätt en rift i selve fõdselskanalen?Jeg ble klippa også da lillemor ble tatt med vakuum.r d d dm mener md epistiotomi,fint hvis noen kan svare;)
♥tre små hjerter♥ Skrevet 30. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. september 2007 Dytter litt jeg;)
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Ja, man revner opp gjennom skjeden. Fra innerst til ytterst som jeg gjerne kaller det. Hadde også dyp vaginalrift grad 4. Ikke spesielt deilig :s
♥tre små hjerter♥ Skrevet 30. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2007 står ikke hvilken grad jeg hadde,men regner med at jeg ikke hadde den milde graden,for jeg mista 1,5liter blod og lå å ble sydd en og en halv time etterpå,og måtte ha blodoverföring.Husker at vær gang jeg fikk en pressrie stod blodspruten i taket,legen og jordmora så ut som dem hadde vært i krigen!til tross jordmor sa jeg hadde hatt en helt normal fõdsel,håper derfor jeg aldri får oppleve en hard en,for da må det være hardt.Jeg synes dette holdt lenge;)
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Ble sydd i en og en halv time jeg og! Jeg mistet ikke så mye blod, tror ikke jeg revnet før akkuret i det hun kom ut. Har ikke helt klart for meg hva som skjedde Er det lenge siden din fødsel da? Jeg hadde det intenst vondt i nesten fire uker etterpå, da dro jeg inn på føden så de fikk se på stingene mine. Fikk løsnet litt på noen, da ble det litt bedre. Var fortsatt sår og øm i seks mnd. etterpå, men nå er jeg helt fin igjen. Fungerer fint på alle måter Når jeg tenker tilbake på de første ukene nå fatter jeg ikke hvordan jeg kom meg gjennom det. Mannen min dro på sjøen en uke etter fødselen, jeg satt igjen alene med en nyfødt og tvillinger på 3 år. Tok KS med de første, det var pice of cake i forhold.
FrøkenKnallkul Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 Episiotomi er det klippet de foretar i mellomkjøttet i forbindelse med vacuum... Her kan du lese litt om dette: http://www.nettdoktor.no/graviditet_foedsel/artikler/foedsel/tangogvakuum.php Hva de mener med dyp vaginal rift vet jeg ikke Men jeg måtte sy både innvendig og utvendig etter å ha blitt klippet (vacuum her også - heldige oss .
♥tre små hjerter♥ Skrevet 30. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. september 2007 Jeg fôdte 30 mai i år,så jenta mi r 4 månder idag ,ja tida etterpå var slitsom og vond!Jeg hovna opp,og alt var egentlig bare kjiipt.Men det går bra nå,selvom sexlivet ikke er helt oppe og gär enda.hehe
Marthe&AliceEmilie Skrevet 30. september 2007 #8 Skrevet 30. september 2007 så utrolig glad jeg sydde bare 3sting:) og et stin på vaginal rift utenpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå