Gå til innhold

Trodde babyshower skulle var en koselig ting?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, det ser ut til å bli stress og enda mere stress...

plutselig skal pappa og min bror være med også, sambo blir "tvunget" av familien selv om han mener at dette er en jente ting! helt ærlig er jeg enig med han, bare venter på kommentarene fra pappa og brodern: herregud hva er det? Hvem trenger slikt? Hvor teit?! osv. herlig herlig....

Mange kusiner osv. som kommer som jeg ikke har sett på lenge, så greit nok at de vil si hei til sambo men hvorfor skal han være der hele tiden?

Merker at jeg ikke gleder meg noe særlig lenger....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alt for amerikansk! skal ikke ha det. uansett burde samboeren din få velge selv!

Skrevet

vel blir ikke særlig amerikansk med paella, menn, hunder og ellers ikke særlig lik det de gjør i amerika! Man kaller det vel bare babyshower, men blir mer en familiefest.

Samma hva man kaller det uansett, magefest eller babyshower eller: takk jeg trenger klær til min søte baby, er den første i familien som får barn så får ikke arvet noe...

Skrevet

heller ingen babyshower hær i gården.. men det ER en jenteting. Skal ikke være gutter/fedre/menn med på det da...!!

Skrevet

ja jeg har jo ikke organisert dette selv, søstra mi og kusina mi som har. ER vel kusina mi som SÅÅÅÅ gjerne ville gjøre dette så jeg tenkte: hey kan jo være en grei måte å få noen klær på(ja kynisk men når man ikke har NOE å arve må man nesten være det).

Skrevet

he,he blir sikkert artig da :-)

+ en fin måte for å få ting og tang som du sier..

Men hadde ikke "gidda" hatt typen med på dette.. En jenteting som anonym over sier...

Skrevet

jeg prøvde å komme med mitt ønske:

Jeg vil ikke ha menn der...

men det ble ignorert......jeg må da skjønne at min bror vil møte kusinene han også( lang historie men NEI det tror jeg ikke)....

Skrevet

Om verken deg eller din samboer vil være tilstede må dere jo kunne være isatand til å si det?

Skrevet

Hæ, har det kommet babyshower hit også nå da...huff, jeg ville heller ha tatt imot gavene ETTER fødsel :)

Bare si til mannfolkene at de kan gå etter 5 min eller noe, så har de vært der, men likevel ikke..

Skrevet

Sikkert hyggelig med en liten familiemarkering, men dette er for oss jentene!!

Prøv å ta det opp en gang til med mannfolka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...