*1+1=2 små* Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Vel, det ser ut til å bli stress og enda mere stress... plutselig skal pappa og min bror være med også, sambo blir "tvunget" av familien selv om han mener at dette er en jente ting! helt ærlig er jeg enig med han, bare venter på kommentarene fra pappa og brodern: herregud hva er det? Hvem trenger slikt? Hvor teit?! osv. herlig herlig.... Mange kusiner osv. som kommer som jeg ikke har sett på lenge, så greit nok at de vil si hei til sambo men hvorfor skal han være der hele tiden? Merker at jeg ikke gleder meg noe særlig lenger....
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 alt for amerikansk! skal ikke ha det. uansett burde samboeren din få velge selv!
*1+1=2 små* Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2007 vel blir ikke særlig amerikansk med paella, menn, hunder og ellers ikke særlig lik det de gjør i amerika! Man kaller det vel bare babyshower, men blir mer en familiefest. Samma hva man kaller det uansett, magefest eller babyshower eller: takk jeg trenger klær til min søte baby, er den første i familien som får barn så får ikke arvet noe...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 heller ingen babyshower hær i gården.. men det ER en jenteting. Skal ikke være gutter/fedre/menn med på det da...!!
*1+1=2 små* Skrevet 30. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2007 ja jeg har jo ikke organisert dette selv, søstra mi og kusina mi som har. ER vel kusina mi som SÅÅÅÅ gjerne ville gjøre dette så jeg tenkte: hey kan jo være en grei måte å få noen klær på(ja kynisk men når man ikke har NOE å arve må man nesten være det).
prinsesse14okt *KLAR!!* Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 he,he blir sikkert artig da :-) + en fin måte for å få ting og tang som du sier.. Men hadde ikke "gidda" hatt typen med på dette.. En jenteting som anonym over sier...
*1+1=2 små* Skrevet 30. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. september 2007 jeg prøvde å komme med mitt ønske: Jeg vil ikke ha menn der... men det ble ignorert......jeg må da skjønne at min bror vil møte kusinene han også( lang historie men NEI det tror jeg ikke)....
barnnr.2 Skrevet 30. september 2007 #8 Skrevet 30. september 2007 Om verken deg eller din samboer vil være tilstede må dere jo kunne være isatand til å si det?
Mamzen Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 Hæ, har det kommet babyshower hit også nå da...huff, jeg ville heller ha tatt imot gavene ETTER fødsel Bare si til mannfolkene at de kan gå etter 5 min eller noe, så har de vært der, men likevel ikke..
nudi *fødeklar* Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 Sikkert hyggelig med en liten familiemarkering, men dette er for oss jentene!! Prøv å ta det opp en gang til med mannfolka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå