Gå til innhold

noen av dere


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er det noen av dere som har fødselsdepresjon? jeg har en moderat depresjon, føler en tomhet og tristhet. har ikke ordentlig morsfølelser for datteren min og gleder meg ikke til noe. men har ikke noen selvmordstanker eller tanker om å skade babyen... ikke noe sånt. er begynt i samtaleterapi og blir vurdert medisiner.... det er så trist å ha det sånn, ikke være seg selv og å gråte så mye. er det noen andre som har det slik og som har noen oppmuntrende ord/råd. nå er jo det bare en vei og det er opp, er i gang med behandling og det er jo god hjelp. vil bare bli kvitt denne dritten nå, kunne kose meg med babyen og dattera mi på 4. er så trist å ikke være seg selv... når alt skulle være fryd og gammen...jeg er så fryktelig lei meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har ikke fødselsdeprisjon, og unner ingen å ha det. skal innrømme at det å få baby ikke var som en forventet. en venninne av meg sa at først når babyen var 2-3 måneder begynte det å bli gøy (vi er begge førstegangsfødende) og det stemte.

 

håper det hjelper med samtaleterapi, og jeg synst du er kjempe flink som oppsøker hjelp. mange venter for lenge før de får hjelp.

 

lykke til og håper det ordner seg. så du kan få nyte tiden med dine to prinsesser :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke fødselsdepresjon, men har hilst på hr. depresjon og kan skrive under på at det ikke er moro. For min del hjalp det veldig med samtaler med psykolog.

Idag kan jeg oppleve at depresjonen kommer snikende, men jeg er bedre rustet til å takle det for psykologen lærte meg andre måter å tenke og takle det på.

 

Så samtaler med psykolog eller andre er absolutt og anbefale. Ønsker deg masse lykke til, fint at du søker hjelp, da blir ting bare bedre vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...