Gjest Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Er 5 uker på vei, og har hatt brun utflod i en uke. Er så redd for å miste.
Gjest Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Har det akkurat som deg, men er snart 14 uker på vei. Har også hatt dette i en uke, og det er ikke noen god følelse nei... Men jeg tror og håper det skal gå bra. Har hørt at det oftest ikke er noe å være redd for, så vi får tenke på det Har skrevet et innlegg før i dag om det jeg også, så jeg har ingen trøstende ord egentlig for jeg er like nervøs selv. Men ville mest bare si at du ikke er alene Og av det jeg har lest så er det maaange som opplever dette hvor det går bra. masse klemmer fra meg
Gjest Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Tusen takk for hyggelig svar. Det satte jeg stoor pris på! Håper det går bra for oss begge! Har mistet en gang før, så det er nok derfor jeg er litt nervøs. Men da var det ikke brunt utflod som kom, da var det blod.
temi & keli Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Jeg blødde mer eller mindre sammenhengende, rødt, masse, lite, lyst, brunt, klumper, ja.. hele spekteret egentlig.. Fra jeg var 6+0 til jeg var 13+5.. Nå er jeg i uke 19, og alt er fortsatt bra.. Var til flere sjekker, og de konkluderte med at livmorhalsen min var veldig lettblødende. Ikke farlig, men selvfølgelig veldig skremmende..
Gjest Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Så man kan gå så lenge? Blir litt mindre nervøs når jeg hører sånt. Nå kan jeg smile ordentlig. Har ikke turt å glede meg alt for mye enda, men man blir jo sprø av å gå rundt og bekymre seg.
Aprilskatten min. Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 Hei. Jeg hadde brun utflod i over en uke når jeg var 6 uker ca. Da ringte jeg legen og fikk komme på ul. Han mente da jeg var kommet kortere eller hadde mistet men kunne ikke se det klart. Brun utflod betyr at det er gammelt blod i den. Kom tilbake til ul en uke etterpå, da skulle jeg vært 7-8 uker. Hjertet banket men jeg var bare 6 uker da, så ble satt tilbake. Hadde nok en festeblødning. Ble gravid når jeg ventet mensen så det kunne være derfor. LItt dårlig forklart dette kanskje! Syns du skal ta en tlf til legen og spør. Kan være greit å få svar! Lykke til å håper alt er bra! Det var det hos meg selv om jeg trodde det var over!
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har hatt blødningerog brun utflod denne helgen. Skal til legen senere i dag, så er litt bekymret nå. Hadde en spontanabort tidligere i sommer, men da var det på en helt annen måte. Så vi håper på det beste. Det er tross alt 30 årsdagen til samboeren min i dag, så dette må bare gå bra :-)
karro Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 Hei! Jeg blr gravid i november 06. Fikk brun utflod i 7 uke og det viste seg å være missed abortion. Etter utskraping ble jeg gravid igjen med en gang og opplevde nok en gang å ha brun utflod. Ble kjemperedd og dro på privat ul. der viste alt seg å være helt fint. Legen sa at det muligens kunne skyldes sopp i underlivet. Så trenger ikke være noe farlig. Lykke til!
Nurk i magen! Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har hatt mye brun utflod, i tillegg har jeg hatt blødninger, særlig i de aller første ukene. Jeg er nå i uke 12. Da jeg var hos legen sist, sa hun at brun utflod ikke var farlig i det hele tatt, det var veldig vanlig. Hvis du derimot får rødt blod, bør du kontakte legen. Ikke at det var noe farlig hos meg, men man kan aldri vite! Lykke til!
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #10 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg var hos legen i går pga blødninger. Og han sa selvsagt at det kunne gå begge veier. Jeg tok en blodprøve og skal tilbake på fredag for å ta nye prøver. Ble også sykemeldt. Og det er jo bare så kjedelig. Aldri vært borte fra jobben før, og skjønner jo hvorfor nå... :-) Men lurte på en ting. Er det ikke vanlig at man blir sendt på ul i et slikt tilfelle?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå