Gå til innhold

Dessert eller kaker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenker på å ha middag, forrett og hovedrett, men er i tvil om vi skal ha dessert også, eller om vi skal holde oss til kaker og kaffe etterpå. Hva tenker dere om dette? Hva er vanlig å gjøre? Tenker at dersom vi har masse forskjellige kaker,samt noe frukt, så er det kanskje ikke noe poeng med dessert - eller er dette noe folk vil forvente å få?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet ikke hva som er vanlig eller hva folk forventer, men vi skal ha både dessert og kaker. desserten er med i prisen for middagen.

desserten vil bli servert rett etter middag. så vil det bli en lang pause for å rydde litt og fikse bordene til 8mans bord, for å lage plass til dans. så er det vel kaker etter det. hvertfall sånn jeg har sett det for meg.

Skrevet

Ja takk begge deler :-)

Pleier som regel gå litt tid mellom dessert og kakene, og mange syns det er godt å avslutte ett middagsmåltid med noe søtt.

Jeg hadde hvertfall savnet desserten, tror ikke jeg har vært i bryllup uten dessert jeg...

Skrevet

tror jeg hadde savnet desserten om jeg ikke hadde fått det i et bryllup

men så er det jo deres bryllup så dere bestemmer hele menyen selv :))

Skrevet

Vi hadde begge deler vi også...

Om jeg hadde vært i bryllup og de ikke hadde dessert tror jeg at jeg hadde følt det var noe som manglet.."kommer ikke desserten snart...."

Og bryllupskake må du jo ha...eller ikke MÅ, men det er veldig kjekt å dele opp kaken og mate sin mann ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...