rosa rose Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Trur den berømte slimpropppen min er begynt å gå, fått tråder med slim i litt svak rosa farge og blodflekker. blir spennende å se om den fortsetter å gå heilt, men trur ikkje det blir fødsel heilt enda! Er bare 34+4
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 her gikk slimproppa for en halvtime siden:) er 4 dager på overtid, så jeg håper på litt fortgang jeg da;)
rosa rose Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2007 he,he, ja da for vi krysse fingrene for fortgang i tingene for deg!!
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 var på sykehuset og fikk modningsakupunktur og stripping i går, er godst å se at det fungerte;) pluss en laaang tur i marsjfart i går kveld;)
Sunshine2222 Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Har vært hos legen i dag, og fikk vaginal undersøkelse... hva skjedde etterpå? Jo jeg blødde... venter på legen skal ringe nå, kan det være slimproppen???? Hun sa det ikke var modent enda.. Huff, førstegangsfødende, jeg vet ikke alt jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå