Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 kjenner IKKE spark utvendig enda? Jeg er i uke 26 , og kjenner kun bobbling innvendig! Å dette irriterer meg veldig! flere??
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 jeg er 17 uker i dag...har ikke kjent så mye som et lite sprell engang er så utålmodig...har så lyst til & kjenne litt liv ...men men,det kommer nok )
April76 er på overtid! Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Jeg er 21+1 og kjente liv utenpå magen for første gang i går! Var så utrolig kjekt å endelig la min mann få kjenne bevegelsene til nurket Jeg lå på rygg på sofaen og vi kunne til å med se bevegelsene utenpå magen, at magen forandret form, hehe. Jeg var minst like utålmodig som dere jenter, men ha litt tålmodighet, det er SÅ verdt å vente på når det først skjer....gled dere, det er helt herlig
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Ja, det er jo hyggelig for dere da. Men jeg spurte : Hvem har IKKE kjent liv uten på magen! Unnskyld at jeg er krass men lurer på om det er flere enn min baby som er treig med å vise seg, når man er såpass langt på vei som jeg er.. dvs uke 26!
Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg er i uke 25 og har ikke kjent spark på utsiden enda...heller ikke så voldsomt innenifra...beg og kjenne litt mere innenifra for 3-4 dager siden.. Jeg har morkaken på fremre vegg da..har du? Det kan vist ha en del og si.. Sist hadde jeg på bakre vegg og kjente mye mye mere enn denne gangen..
villemo Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Er 25+5 idag og kjenner kun spark innvendig!så skjønner hvordan du har det!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 Ok. Skal sannelig si jeg er letter over at det er flere enn meg Har ikke livmoren foran nei , den ligger perfekt der bak. Kanskje tulla i magen enda har goood plass?
kariuss Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 jeg kjenner ikke no utvendig, nettopp begynt å kjenne innvendig nesten så tar litt tid med meg virker det som, men er jo ikke no uvanlig da vi får nok bare smøre oss med tålmodighet, er jo ikke alle som kjenner utvendig heller, og ikke alle kjenner noe inni før helt på slutten så vi er forskjellige ja. Jeg er i uke 24..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå