Gå til innhold

det klikker snart.... (langt og sutrete)

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er jeg så sliten og lei!! har egentlig gått med symptomer på fødsel siden jeg var i uke 29. har skikkelig maserier som ikke gjør noen ting. har murringer, vondt i ryggen og tyntflytende utflod (trodd flere ganger at vatnet har gått!!) nå er jeg i uke 38 og har nesten gitt opp. mens termin og UL termin har vært ganske langt fra hverandre og jeg er sikker på at UL terminen er feil (det er jordmor og) Hver natt legger jeg meg og tenker: I natt skjer det. må opp 15 ganger og gå pga plagene. sitter i dusjen 1 time hver natt omtret for det lindrer litt. Jordmora mi sier at hun skal gi beskjed til sykehuset om at jeg skal få en overtidskontroll når jeg er ved termin siden vi tror at jeg da er 2 uker over. men hun sa at hun kan jo ikke love noe uansett. hun vet bare at babyen har det ikke godt hvis han må være inni magen 4 uker lenger enn normalt (2 uker over ul-termin pluss mine 2 uker som jeg mener er feil)

mannen holder på å klikke for han og går jo bare å venter og føler det edr noe som skjer. Imorgen skal jeg ringe legen for å høre om han kan sykemelde mannen min slik at han kan være hjemme å ta seg av 2 åringen. jeg orker rett og slett ikke:-( føler for å bare gi opp, men er jo ingen måter man kan gjøre det på heller (uten å gå alt for drastisk til verk, har ikke tenkt å ta livet av meg)

sønnen min er begynt å merke at mamma og pappa er slitne og ikke har tålmodighet, det gjør at han er skikkelig grinete og sur hele tiden som igjen fører til at mammaen og pappaen er sure. tærer på hele familien dette. Skal aldri ha flere unger ihvertfall. ett svangerskap til som er like fælt som dette kommer til å ødelegge både ekteskapet og ungene.

ble skikkelig langt og sutrete dette her, men måtte bare få ut litt damp før det klikker helt for meg her.

råd og trøst mottas med takk. Og kritikken (som jeg forventer for alt sytet mitt blir ignorert)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, dette hørtes ikke noe særlig ut nei. har du prøv varme puter? varme skal vist nok lindre liltt smerte. jeg føler med deg å håper at du snart får gutten/ jenta di=) stor klem f

Skrevet

takk!! sittet med varmepute idag ja. men klarer ikke sitte så lenge om gangen med den på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...