Gå til innhold

Hva regner dere med dåpen kommer på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg regner med det blri dyrt for oss i hvertfall:=(

Vi skal døpe begge barna samtidig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trenger ikke bli så dyrt da...

Skrevet

Vi hadde det hjemme vi. Bortsett fra seremonien da. Vi bestilte coldtbord. Kakene bakte vi selv. Mener det hele kom på ca 3-4000. Vi var ikke så mange da, 13-15 stk.

Skrevet

Hei : )

Det kommer jo litt an på om dere skal leie lokale, bruke catering til levering av mat/kaker, eller om dere skal ha det hjemme og ordne det meste av maten selv. Det trenger ikke å bli så dyrt. Vi var ca 23 personer i lilletupp sin dåp, vi hadde det hjemme hos mamma og pappa da de har større plass, vi lagde kakene selv, og det meste av maten, ble ikke så veldig dyrt. Rundt 5000,- kr tror jeg, med servietter, lys, mat, kaker, drikke osv. Er heldig som har svigermor og mamma som er kjempe flink til å lage mat & kaker : )

Skrevet

20-25 gjester. skal du klare deg med 5000kr. el mindre. :)

Skrevet

jeg har holdt 2 dåper nå å ed er ikke så veldig dyrt faktisk,til mat hadde vi et lite koldtbord,og bakte alle kakene "selv" fikk hjelp av mamma!!! av erfaring fant vi ut at sånne dyre kaker med bilde av dåpsbarnet var litt bortkastet,det var jo ingen som ville spise en del av ansikte!:) til pynt hadde vi sånn farget sand på bordene fine skåler med flyte lys og litt blomster! ikke dyrt i det hele tatt!

Skrevet

Vi var 36 stk.

Leide lokale, lagde mat (koltbord) og kaker selv, kjøpte litt dekor og blomster. kom på ca 8-8500kr.

Skrevet

Ja, blir ikke det MYYYE billigere da? To i en smekk, i stedet for å ha to arrangement?

Skrevet

Koldtord her koster ca 200 kr per person, og så må vi leie lokale og det blir ca 2000 kr. Kaker lager vi selv, men så kommer litt blomster og pynt i tillegg. Siden vi blir ca 25 personer regner jeg med dåpen kommer på i underkant av 10000 kr.

Skrevet

Trenger vel ikke gjøre det like stort som et bryllup?!

Lag maten selv, inviter noen få folk og kos dere! Vi skal ha navnefest, blir å lage mat og kose oss med noen i familien

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...