Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg fort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tenkt å kose oss med Peppes Pizza og fotball i kveld, men det eneste jeg har lyst på er pepperonipizza... Kan jeg spise dette? Har unngått all spekemat til nå, men lurer på om det er nødvendig når det er pepperoni på pizza det gjelder. Vet ikke hvor lenge de steker pizzaen jeg, men tenkte kanskje at eventuelle bakterier dør under stekingen...

Er det noen som kan hjelpe meg? Jeg kan selvsagt holde meg unna pepperoni, men fikk sååå lyst på det og iskald pepsi... hehe...

Tusen takk! (er i uke 19)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt ok - den blir stekt og da er det ikke noe fare.Jeg har spist (norsk)spekemat hele tiden og det sa legen var ok. På pizza er det garantert ikke noe problem! Bon ápetit!

Skrevet

hehe :)...jeg hadde (har) dilla på pepperoni & all annen sterk mat!...Det er ikke farlig,så du skal bare spise masse & kose deg riktig :o)....hm...nå fristet du jammen meg...tro om det blir pizza m extra pepperoni i kveld ;P hihi

Skrevet

Tusen takk!! Jeg satser på at det går da... De steker jo pizzaen på sterk varme vel... Mmmm, jeg gleder meg! Mener jordmor sa det var greit hun også... Men husker ikke. Vil jo ikke skade prinsessen i magen, pizza er ikke sååå viktig liksom. Men da stoler jeg på dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...