Gå til innhold

Smilla76?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er det? jeg skjønner at ikke noen av de seriøse damene som spår her inne ikke gidder svare deg. Du har jo laget deg en ny profil hvor du kun har skrevet 2 innlegg med kritikk mot dem......du kunne liker godt fortsatt å være anonym. Jeg tror ikke noen gidder å ta deg seriøst å svare deg så lenge du utgir deg for å være en du ikke er.

Jeg synes du burde gå inn i deg selv å finne feil før du går ut mot andre. Den kritikken som kommer fra deg tror jeg alle tolker som misunnelse. For den del så tror jeg ikke det er noen som støtter deg det kan vel bare være du selv som går inn med mange forskjellige profiler og gir deg selv støtte. Jeg vil gjerne være her inne og jeg synes det er dårlig gjort at du ødelegger for alle. Vi må jo selv få velge hva vi tar denne spåingen som. Men det er vel det du vil og nå har du oppnåd det du ønsker så nå synes jeg du skal takke for deg og stikke fra spå sidene.

Til dere som spår vil jeg si at jeg håper den kjerringa som er her inne ikke vil ødelegge for alle og at dere kommer tilbake om ikke så lenge for alle ellers som er her inne vil jo gjerne bli spådd og de greier å ta det dere sier for en spådom og ikke en sannhet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvem er du liksom?

En av de såkalt seriøse spådamene her inne?

"Den kritikken som kommer fra deg tror jeg alle tar som misunnelse"? Unnskyld meg, misunnelig på hva da?

Jeg har overhodet ikke forsøkt å ødelegge for "alle andre", det har de så absolutt klart selv ved å være ute av stand til å forsvare seg. En enkel presentasjon av seg selv hadde jo vært mer enn nok. Men istedet for å gjøre det og legge litt av goodwillen sin til så forsvinner de fra forumet. på grunn av at en eneste person (samt et par andre som våget å lure på om spåerne var forsvunnet- du tror vel sikkert det også var meg) turte å stille kritiske spørsmål.

Og hva vet du om jeg har opprettet en "ny" profil? Fortsatt å være anonym? Avslørte deg litt der da smarta. Hva vet du om hvem jeg er og hvilke innlegg jeg har skrevet her eller andre steder? Har du vært innom alle forum og sjekka liksom? Tror neimen ikke det. Og det å si at de som faktisk på en eller annen måte har støttet meg og, for meg av forståelige grunner, ikke vil oppgi nick (se bare her), syns jeg er riktig frekt mot de, i tillegg til at det viser lite innsikt om forskjellige synspunkter fra din side.

Om jeg har opprettet en profil eller ikke på et slikt forum har da vel til syvende og sist ingenting å si, jeg kan være født i 1976 og bo på Røa med mann og 3 barn, være født i 1967, skilt med 5 barn og jobb på Rimi i Kongensgate, bryr det deg egentlig? Hvordan vet du at det folk skriver oppgitt i sine profiler er så sant? Hjelper det deg i å "koble deg på meg"? Sende litt black magic i min retning? Eller er du bare selv en slik du anklager meg for å være - en person full av dritt du må slenge mot noen?

"Jeg synes du burde gå inn i deg selv å finne feil før du går ut mot andre." Hva er det for slags setning? Og til din informasjon så har jeg, som alle andre mennesker på jorden, min porsjon av feil, og jeg har da heller ikke på noe tidspunkt påstått å være feilfri. Jeg er heller ikke redd for å innrømme mine feil.

Du har bare beveget deg så langt utenfor tema at jeg må le. Rett og slett. Har du ingen andre argumenter enn de du kommer med kan du like godt la være.

Jeg er et menneske med rett til mine meninger som enhver annen, deriblant deg. Det er jo du som nå igjen fyrer oppunder debatten med idiotiske utsagn fylt med direkte avsky mot et menneske du overhodet ikke kjenner og går til personangrep på meg, kaller meg navn etc. og ikke engang signerer med nick.

"Jeg vil gjerne være her inne og jeg synes det er dårlig gjort at du ødelegger for alle. Vi må jo selv få velge hva vi tar denne spåingen som. Men det er vel det du vil og nå har du oppnåd det du ønsker så nå synes jeg du skal takke for deg og stikke fra spå sidene."

Hvafforno? Kan du vennligst reformulere hele den biten?

Og til slutt er det jo nettopp du selv som snakker for "alle ellers". Hva vet du om ALLE ELLERS som er her inne? Hvordan vet du at ALLE ELLERS ikke tar disse spådommene mer seriøst enn deg? Har du overhodet ingen sans for resonnement? Vet du i det hele tatt hva det er å resonnere?

Hilsen, med oppdatert profil

Skrevet

Du vet ikke mye om dette Bim skjønner jeg:-) Du søte sinte damen det er bare å gå inn på debatt å søke på smilla76 så får du opp alle innlegg du har skrevet så du behøver ikke lete gjennom alle forum:-)

En sjalu kverulant som deg er det ikke vits i å diskutere med:)

Det sier jo ganske mye om deg at du går inn og oppdaterer profilen din etter å ha blitt avslørt.

Jeg synes bare det er så trist at du ødelegger for oss andre her inne som gjerne vil ha svar og som tåler å høre en spådom (det tåler tydligvis ikke du).

Skrevet

Så fint for deg da, du bruker tydeligvis mye tid her inne og kjenner bim inn og ut. Og ikke kom og kjeft på meg ang. profil for tør jo ikke engang å skrive nicket ditt. Redd for å få ditt gode navn og rykte svertet?

Jeg gikk inn og oppdaterte profilen min for å tilfredstille deg.

Var det like godt for deg som for meg eller?

Avslørt? I hva da? Å ha meninger?

Kverulant , kanskje, men sjalu? Absolutt ikke.

Sjalu på hvem og hva da mener du? Deg?????? HAHAHAHAHA!

Jeg tåler godt å høre en spådom, men ikke pissprat, fra sånne som deg selv for eksempel.

Skrevet

Love is in the air? :) Vet ikke hva det her handler om, men er det så ille at en må hisse seg sånn opp? just asking;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...