Angie77 Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Endelig kan jeg melde meg inn her! Er 13+3 i dag og er sååå glad for at jeg er over de magiske 12 (kom ikke så langt forrige gang). Jeg er kvalm ennå, har ikke klart å trene i svangerskapet så langt i det hele tatt, klarer ikke å spise sunn mat for det spyr jeg av... så ingenting har egentlig blitt som jeg forestilte meg. Men jeg klarte å komme meg videre til 2.trimester!!!
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 åh det er fantastisk deilig når de første 12 ukene er over )...Gratulerer så masse & lykke til videre )
72moddelen og tulla Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Gratulere, en deilig følelse ikke sant? Lykke til med dette trimesteret også, klem klem
Gjest Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 Gratulerer og velkommen :-) Kvalmen forsvinner nok snart og da blir alt så mye bedre!
Måånestråle Skrevet 30. september 2007 #8 Skrevet 30. september 2007 Jeg kjenner meg veldig godt i gjen i det du skriver, Angie77! Jeg har vært dårlig hele svangerskapet, kvalm og slapp osv, og har ikke fått levd så sunt som jeg gjerne ville. MEN når man får hoppet over til 2. trim og alt ser ut til å kunne gå bra denne gangen, så er det verdt det likevel! Jeg er også 13+3 (eller muligens 13+5 i følge størrelsen på mini på ultralyden i forrige uke) og i dag har jeg hatt min beste dag på 3 mnd!!!Forhåpentligvis går tiden mye fortere framover, for 1. trim var laaangt!! Ønsker deg all mulig lykke framover, dette skal gå bra!
Angie77 Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. oktober 2007 Tusen takk for hilsner fra dere alle:) Og godt å høre at jeg ikke er den eneste, månestråle;) Hadde det ikke vært for en samboer som er helt fantastisk for tiden (kjører meg på jobb, lager middag hver dag, etc), og forståelsesfulle kollegaer, så hadde jeg neppe klart å unngå en sykemelding. Men foreløpig kommer jeg meg av gårde hver morgen etter å ha hatt en runde med hodet i bøtta først, og sover som en stein på sofaen etter middag. Du får sende den kvalmefrie dagen over til meg når du er ferdig med den, måna:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå