(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 ikke blitt -ranet eller knivtruet i taxi -voldtatt på stranden eller andre steder -plaget av moske-rop eller ramadan -plaget av overivrige selgere eller innkastere på puber/restauranter -sett meg nødt til å ha på burka - matforgiftet - lurt av bazargutta... derimot har jeg: - blitt brun - spist masse god mat - møtt mange trivlige mennesker, både turister og lokale - drukket øl på stranden - hatt over 30 grader hele uken - savnet ungen min litt men alikevel hatt en kjempeflott uke - lært en hel del om tyrkisk kultur selvom jeg har vært mitt i turistgryta. - funnet ut at taxi selv i nokså bedugget tilstand gikk helt fint - funnet ut at dolmus-busser burde innføres i Norge også. De ville vel tatt knekken på både t-banen og NSB tror jeg. Hehe. Hehe. Tenkte jeg bare skulle si det, siden enkelte var nokså bekymret over å reise til Alanya i Tyrkia her. HÆHÆ!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Sikkert bare noe du sier for at vi ikke skal skjønne at du eeegentlig har hatt det helt jævli! ;-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2007 hæhæ..jaaa, helt jævlig. Det var derimot kjipt å komme hjem til pøsregn og 10 grader. Brrr. Hadde mest lyst å hente Lille, snu i døre og bestille flyreise tilbake med en gang. Håper det ikke blir lenge til nestegang vi reiser.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Det var noe sånt jeg følte da vi kom hjem fra Roma for et par uker siden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå