Gjest Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 da mener jeg om dere handler barneklær på nettet eller om dere holder dere til butikkene / kjøpesenter ??
Gjest Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Kjøpesenter... Handler lite på nettet for størrelse og kvalitet varierer så mye. Bedre å se og ta på klærne.
mto2 Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 i butikkar. Storleik og kvalitet varierer jo mykje. Vil sjå og ta på kleda eg kjøper.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 handler i butikkene, slik at jeg kan sjekke hvordan størrelsene, kvaltiten o.l er før jeg betaler for varene=) dessuten er det skøy å handle i butikk når det er salg=)
mamma til 2... Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 begge deler..www.laredoute.no er favoritten på nett og polarnogpyret er favorittbutikken
coon Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 I butikk, og det går i H&M, Lindex, Kapahl, cubus etc. Når det gjelder småklær brukes de så lite at kvalitet har ikke stort å si. Bare klærne kan vaskes på 60 grader så er de godkjent hos meg...
prøvekluten+3små Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 exit,lindex og h&m handla litt på polarn noen ganger,men som jeg skreiv i innlegget mitt på den polarntråden: syns ikke pris og kvalitet henger sammen i det heletatt..klærne derfra mister fasongen,går hull på..og ikke såå viktig for meg,men de kommer ikke særlig bra ut i tester heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå