Gå til innhold

babyklær.

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet dere av noen gode nettsider der de har det meste av babyklær?

og hvordan str burde jeg kjøpe til nyfødt. har hørt at 50 ikke er så lurt da de vokser voldsomt fort. men kansje 56?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har handlet mye i str. 56..Har ikke handlet så mye på nettet, så jeg vet ikke om noen fine sider, desverre..

Skrevet

jeg for min del bare eeeeelsker H&M :))...kan nesten ikke vente til jeg skal begynne & handle babytøy der :)) de har jo så mye flott + at det ikke er så dyrt!

Skrevet

H&M, der kan du handle på nettet vet jeg, har tenkt og ha noen plagg i 50 liggende, de vokser veldig fort, førstemann måtte ha 50 mens nr to var d ikke sjans heller til og få på noen av de plaggene, denne gangen skal jeg ta KS og vil da derfor ha noen plagg i 50.

Skrevet

Der har vi også handlet mye..De klarer jo ikke å bruke klærne lenge nok til å slite de ut allikvel..Så jeg synes hm er yppelig=)

Skrevet

om du syns det er litt lettere & bla i en katalog (det syns nemlig jeg) ring H&M i morgen,så får du tilsendt katalog gratis :o)

Skrevet

www.sparkjop.no

Her selger de også mye annet enn klær du kommer til å trenge til babyen, som gulpekluter, sengetøy, kluter, helsetepper osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...