Gå til innhold

er fødselen igang???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er førstegansfødene, og i uke 40... Jeg har hatt smerter i magen som kommer og går i 3dager, men idag har det vært sånn i hele dag, og kommer oftere... jeg er sliten, det er langt til sykehuset og vil nødig kjøre forjeves... hva ville dere gjort? noen ganger er 5min mellom hver gang det er vondt, og det er vondt i ca 30 sec til 1min.... slik har jeg noen ganger, så gir det seg og kommer igjen etter kanskje en halv time...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ring i allefall føden å hør hva de mener, om det er verd å sjekke. Kan jo godt være noe er i gang, og du begynner jo å bli sliten stakkar.

Jeg ønsker deg lykke til og håper det er i gang!!!

Skrevet

jeg ville nok også ringt og forklart.. så tar de ne avgjørelse på om de er på tide å bli undersøkt...

Skrevet

Det er vel fødselen som er i gang sikkert, første gang begynte det slik til meg og, var vel en 30 min mellom tror jeg, og en ri, hvis det fortsetter slik utover, så er det nok føykehuset når det er medselen som er i gang. Prøv å sove litt og slappe av, så kan du dra til sykehuset når det er mellom 5-10 min mellom riene.

Lykke til.

Skrevet

Takk=) Men de ber jo alltid om at du skal komme inn... jeg har ikke bil idag og kjenner ingen som kjører.... ! '

Skrevet

ok.. her ber de ikke om at man skal komme inn om de ikke tror det er tette rier eller vannet har gått....

om det er fødsel må du jo komme deg til sykehuset uansett da..... så en sjåfør må du få deg uansett kanskje....????

Skrevet

Trur jeg må det=) Takk ... ringer ihvertfall inn...

Skrevet

magen er steinhard.... har det noe og si?

Skrevet

Så spennende! Krysser fingrene for at du snart har en liten hjertknuser i armene:) Lykke til!

Skrevet

Takk.. håper jeg også.. er så sliten og varm nå=( Lykke til til alle dere andre også:)

Skrevet

sender fødestøv:) og masse gode tanker! krysser fingrene for at det er i gang og du snart har lille i armene:)! LYKKE TIL!

Skrevet

sånn var det til meg og...plutselig var det 5 min mellom riene sånn uten vidre, så da var det bare å kjøre(1t å 15min til sykehus)

så du bør nåkk forbrede deg=) lykke til

Skrevet

Jeg har jo hatt det sånn i 3 dager... huff, godt det er noe verdifult som kommer;)

Skrevet

har du ordnet noen til å kjøre deg?

Skrevet

Selvfølgelig:) Tar jo en taxi om det er det og gjøre=)=)

Skrevet

joda :o) jeg tok taxi da jeg skulle føde :o)

lykke til..

sukk.. husker det første lille knyet til lillegutt... herlighet så skjønt det var..

Skrevet

mest sannsynlig er det nok bare siste forberedelser du har ennå, modningsrier. De kan være langvarige over flere dager de. For å si det sånn: er du i full fødsel, så VET du det! stol på ditt ehet innstinkt, og ring å snakk med føden så kan dere sammen avgjøre hva som er best for deg... lykke til uansett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...