Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Dette er første og siste gang jeg er inne på denne siden. Jeg har ikke kommentert ett eneste innlegg hittil. Men jeg lurer på om jeg kan ha funnet igjen min gamle klassekamerat? Maria? La meg fortelle dere om Maria. Som barn var hun veldig stille og sjenert, og ble dessverre alltid mobbet. Hun slet med selv de enkleste ting på skolen.Tror ikke hun fikk mye omsorg i hjemmet, stakkars, og etterhvert som man kom i puberteten, tilegnet hun seg, naturlig nok etter mange års sjikanering- et enormt markeringsbehov. Vi bodde i en gudsforlatt liten bygd, og alle visste at Maria var resultatet av en av morens ville charterturer til Tenerife. Faren hadde ingen sett. Naturligvis en uheldig oppvekstsituasjon for jentungen, som utviklet en slags form for ødipuskomleks,og lot seg gjennom hele ungdommen tiltrekke og utnytte av eldre, "slemme" menn, som behandlet henne som dritt. Dette var nok en måte å søke oppmerksomhet på. Når vi ble eldre, gikk Maria stadig nye, gjerne mer detruktive veier for å skape blest rundt egen person.En tragisk trist historie. Men noe av det siste jeg hørte om henne, var at hun hadde dratt til storbyen for å begynne på spanskkurs. Håper det gikk bra med henne, for hun var jo ikke akkurat akademisk anlagt, og slet med dysleksi. Men med ordbok og god tid, fikk hun det til, og det står det respekt av! Nå tror jeg hun har fått seg egen hybel via den vernede bedriften hun jobber ved i hjembygda. Det er utrolig flott at hun klarer seg nesten helt selv, med alle de lidelsene hun må ha. Bitter og sinna på verden, men det kan ingen klandre henne. Hun er blitt folkesky, den skadeskutte stakkaren, og har visst ingen omgangskrets foruten internett. Og nå tror jeg jeg har funnet deg igjen. JEAB!!!! Det må jo være deg!?!?! Går det bra med deg, trenger du hjelp??? Har så vondt av deg! Legg igjen en lapp hos Kari på samvirkerlaget til meg, så kan jeg kontakte deg en gang jeg er hjemmom! Gjør det JEAB! Vennlig hilsen fra Guri P, nordbygda
Ikkelektuell Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Jei vet ike vem maria ær, men jeg skall hillse viss jei ser hene. Buenos dios.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Aner ikke hvem jeab er. Men tror ikke det er hun du fortalte om. Hvis du leser innleggene til jeab.. så er det ingen ting som tilsier at h*n har dysleksi eller ikke er akademisk anlagt. H*n er jo utrolig flink til å snakke for seg, diskutere, osv.. Misunner h*n litt der, selv om jeg slett ikke er enig med h*n i alt h*n skriver (er stort sett uenig) så virker det for meg i alle fall som at h*n er ganske smart/glup.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Jada, Jaeb (21:59) Så så, de fleste tror ikke at det er deg.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Bra at Jeab ikke sa noe igjen da sånn at hu ikke mobba HI her. Slemt innlegg syns jeg.
Ikkelektuell Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 Er det vanskelig for deg å takle at ikke alle deler din oppfatning av meg, NN 22:01?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 Nei, men Jaeb da..ikke vær hårsår. Hvordan kan du ut i fra det jeg skrev (22:01), konkludere med at jeg har den ene eller andre oppfatningen av deg? Litt for kjapp i avtrekkeren eller?
Ikkelektuell Skrevet 30. september 2007 #8 Skrevet 30. september 2007 Jeg går ut fra at når du beskylder meg for å fabrikkere anonyme støtteinnlegg til meg selv så er ikke oppfatningen din udelt positiv, for å si det forsiktig. PS Jeg heter Jeab.
Gjest Skrevet 30. september 2007 #9 Skrevet 30. september 2007 oj.. dette er jo bare ondskapsfullt.. jeg ville sagt fra til moderator
Shinyogsmåen Skrevet 2. oktober 2007 #10 Skrevet 2. oktober 2007 Det var jeg som var anonym 21:59 (valgte å være anonym fordi jeg ser hvor mange som blir hengt ut her..) Men men... Jeg skrev ikke det jeg skrev for å støtte eller ikke støtte Jeab.. Ville bare si til HI at jeg tror hun tar feil person for det der er absolutt ikke den oppfatningen jeg har fått av Jeab.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #11 Skrevet 2. oktober 2007 Takk for at du sto frem! Det var fint gjort av deg!! Jeg er møkkalei av at folk blir hengt ut her inne nå! Utrolig usaklig å si at Jeab svarer på sine egne innlegg! Det er faktisk ganske mange som liker henne her inne!!
Babyluren Skrevet 2. oktober 2007 #12 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg må få si at jeg ikke alltid har vært like begeistret for alle Jeabs innlegg her inne, men å henge ut enkeltpersoner på denne måten er direkte usmakelig. Det må være lov til å ha ulike meninger uten at anonyme bør ty til lavmålsinnlegg på denne måten. Uansett så regner jeg med at dette sier mer om trådstarter enn om Jeab.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #13 Skrevet 2. oktober 2007 Helt enig med anonym 20:17. Jeg har ikke skrevet på denne tråden ennå, men må si at jeg syns HI virkelig er ondskapsfull. Verste form for mobbing jeg har sett på bim noen gang! Jeab takler det utrolig godt syns jeg. Skam deg HI!!!!!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #14 Skrevet 2. oktober 2007 Nok en tråd om deg Jeab? Dæven... Er du så fæl eller? Jeg prøver liksom lese litt når jeg først er her inne.. Nå har du vel 4 tråder på gang bare om deg.. Nei,noen bør si ifra til moderator.. Personuthengning er ikke riktig..
tuppa prøvd lenge Skrevet 2. oktober 2007 #15 Skrevet 2. oktober 2007 jeg må si at jeg syns denne tråden var litt drøy jeg også. men er det faktsik noen her som starter en tråd og svarer anonymt til seg selv?syns det høres litt rart ut:) jeg har ikke svart på denne tråden jeg heller for jeg har vært litt engasjert i andre tråder:) jeg er for det meste uenig i det jeab sier jeg også, eller ikke nødvendigvis hva h*n sier men litt på måten det blir sagt. alle må få ha sine egne meninger uansett uten å bli uthengt.man skal ikke blir mobbet av den grunn. jeg syns ikke noe om slike tråder og de bør bli fjernet.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #16 Skrevet 2. oktober 2007 ..jeab vil du at noen skal melde fra om dette eller bryr du deg ikke?
Ikkelektuell Skrevet 2. oktober 2007 #17 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg gir jevnt faen i hele greia. Som noen sa; HI avslører mer om seg selv enn meg ved å starte en slik tråd. Vel, jeg sa at jeg ikke bryr meg, men det stemmer nok ikke helt - jeg finner det snarere snodig og til dels ganske fornøyelig at noen har energi å avse til å spekulere rundt hvordan jeg er som person og hva slags fortid jeg har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå