Gå til innhold

okey.. noen som kan dele noen erfaringer????

Anbefalte innlegg

Skrevet

lilleputt har begynt å kreve 3-4 måltider om natta og våkner flere ganger....... jeg er så sliiiiten... tenkte å kanskje begynne med litt grøt..?? han er 3,5 mnd. ( ja jeg vet det ikke er anbefalt før 6mnd... hadde tenkt å følge det åsså MEN han spiser annahver time på dagen åsså...) han legger fint på seg da... men det er veeeeldig slitsomt

hva begynte dere med?? risgrøt, maisgrøt eller potet??????hmmm er så usikker jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å drøy ut måltidene litt. Bruk smokk f.eks. Og mat med flaske rett før nattan:) Det er rådet vi fikk med tulla vår! Er jo ikke noe garanti det, men det å drøye ut kan hjelpe. Ikke for lenge da:)

Skrevet

Har det blitt nytt nå på disse 6 årene siden vi hadde en liten en da? Det ble sagt 6 mnd da også, men det var mange som begynte til 4 mnd husker jeg, det gjorde hvertfall vi. Er det ikke en grøt som er fra da hvis man skulle trenge det selv om det ikke er anbefalt?

Har ikke satt meg inn i dette enda da det ikke er aktuelt enda, men tassen deres er ikke 4 mnd enda heller da...får følge med innlegget ditt så jeg også får litt info om dette:)

Skrevet

dytter litt...

Skrevet

Kan være øke dager. Jeg har en på 4 mnd som har hatt øke dager i en uke nå.. slitsomt, puppene vokser.. Jeg var innom helsestasjonen for jeg ville høre om jeg skulle begynne med grøt, fikk beskjed om å vente med det, og heller veie han oftere så jeg var sikker på at han fikk nok. Begynte med grøt med første gutten da han var 4 mnd.

Skrevet

Samme her. Mini er 3,5 mnd og sover enormt urolig og spiser ofte så jeg har nå tatt beslutningen at når han blir 4 mnd så må han få grøt for å se om det kan hjelpe, jeg klarer bare ikke så mye mer og er ikke noen spesielt godt fungerene mor for noen av ungene slik det er nå. Skrev et innlegg for noen dager siden om du vil lese:

http://www.barnimagen.com/forum/thread/10503447

Så jeg skjønner deg veldig godt! Men ville likevel ventet i 2 uker til, man bør helt ikke gi grøt før babyen er 4 mnd med mindre det er veldig prekært. Det klarer vi, kun 2 uker til! :-)

Skrevet

ps, jeg tenkte å begynne med maisgrøt og evt litt fruktpurre :-)

Skrevet

takk for svar:)

vi får se det ann et par dager til da... men jeg skal i allefall kjøpe inn så jeg har....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...