Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 I helga har mini vært med eksen langt vekk i familiebursdag. De kom hjem i 3 tiden idag, og da var guttungen søkkvåt gjennom alle klærne.. Virker ikke som han har skifta bleie på en laaaaang stund. I tilleg så la han ikke guttungen før halv 10 igår kveld.. Noe han ikke er vant med. Han legger seg mellom 6-7, senest halv 8. Så nå er han jo så grinete og trøtt. og det er neimen ikke moro ;( MANNFOLK!!! :S :S :S
MammaTilNick Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 for en tosk han er! hadde det vært min onge, hadde han fått hørt det ja!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 En ting til: det stinka RØYK av stakkars lille gullungen min :'( -HI
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Ja jeg prøvde. Hvertfall med det med bleia. Da var jeg anklagende og det var ikke måte på. Prøvde å forklare at bleia ikke lekker så kraftig uansett hvor mye han har drukket på veien hjem (2-3timer)...
RundLurt? Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 At dere ikke tenker lenger enn nesa rekker før dere velger å legge dere ned, skreve å lage unge som dere setter til verden!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 HAHA!! jaja nå er det jo ikke sånn som dette hver helg. da hadde jo ikke guttungen vært hos faren sin!! Han er jo hos ham annenhver helg, og de har det helt supert. Men den helga her har det vært sløvt tror jeg...
RundLurt? Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 Du har aldri sløvedager selv da, når du har mye på planen feks?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #8 Skrevet 30. september 2007 Sevfølgelig! Men ikke på den bekostning at han tisser så mye at det lekker mellom alle klær, at han er våken 2 1/2 time lenger enn han er vant til, RØYKE I NÆRHETEN AV HAN??? gjør du det eller? det er helt akseptabelt liksom?? Nei vet du hva...
RundLurt? Skrevet 30. september 2007 #9 Skrevet 30. september 2007 Det kan jo tenkes du er slapp på områder faren er mer nøye på vettu, og alt gjøres på forskjellig vis, ikke alle gjør likens! At han røyka og at det kunne bli et problem burde du kansje tenkt over før du valgte å få barn med ham ? (jeg røyker ikke foran ungene mine nei!)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #10 Skrevet 30. september 2007 At han ikke røyker foran guttungen, det vet jeg!! (vi var sammen flere år)- Men de har vel røyka i bursdagen de var i da. Men da burde han alvorlig talt sagt noe, hvertfall ikke finne seg i det. Jeg vet det var flere barn der.. Og jeg synes ikke et røykfritt miljø for barna er for mye forlangt!!!!!!!! Jeg sier jo ja, jeg er sikkert slapp noen dager jeg og. men ikke på slike mer viktige ting!! Skjønner du ikke?
MammaTilNick Skrevet 30. september 2007 #11 Skrevet 30. september 2007 hærregud! hun må jo få lov til å reagere når barnets far er sløv med barnet da! sorry for å si det men det er utrolig dårlig at ongen er helt gjennomvåt!hadde reagert jeg og da =) det har hendt meg og at lillegutt har tisset igjennom, men ikke så gæli!
RundLurt? Skrevet 30. september 2007 #13 Skrevet 30. september 2007 Må vel faan meg få lov å si denne pertentlige sutrekjærringa imot jeg og, ikke mitt problem at hun har ordna seg med en dust til far, å kommer hit inn og sutrer og bærer seg for filleting!
-Hengebuksvinet- Skrevet 30. september 2007 #14 Skrevet 30. september 2007 Han forteller at han har vært oppe til 21 eller 22, og er trett og sur. Lunta er bare så kort, og da er ikke alltid overgangen fra å være "enebarn" til å være en av fire enkel. Ikke noe moro for oss, og sikkert ikke for han heller. KVINNFOLK ;-) Synes du henger deg litt opp i bagateller. Alle kan glemme en bleie, men er han alltid vår når han kommer tilbake, ville jeg nok ha sagt fra til eksen. Kan jo være at han rett og slett ikke er obs på hvor ofte man bør bytte bleie. Og når man tar opp sånne ting, lønner det seg alltid å peke på konsekvenser i stedet for å kjefte (Men jeg også kan av og til være litt glemsk når det gjelder bleiebytte, og ofte er det jo litt keitete om man er ute og reiser).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå