Gå til innhold

Få høre hvordan dere hadde reagert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min jobber ekstra i helgene, i utelivsbransjen og der er det MYE alkohol selvfølgelig. Vi har hatt våre runder i forhold til det og han vet godt at det ikke er greit å drikke seg full etter jobb og komme hjem i 7-8 tida sånn passe skakk.

Han har blitt mye flinkere til å ta seg en øl eller to, ikke åtte, men det hender alikevel. Jeg HATER den jobben hans pga all alkoholen og at det er veldig lett å la seg bli revet med. Syns at man burde klare å begrense seg når man faktisk har blitt pappa. I dag morges kom han hjem DRITA full og var skikkelig forbanna på en person, og skulle ut å oppsøke han for å banke han... Denne personen fortjente å få seg en smekk, men det fins vel grenser?!

Faen så forbanna jeg ble. Skikkelig fjortis å drikke seg drita for så å skulle ut å banke folk vel? Også klarte han ikke skjønne at jeg reagerte, fordi denne personen hadde vært masse utro mot søstra hans og da argumenterte han med at "skal jeg bare være en av flokken som sitter og PRATER da?"

Så ble han sint på meg fordi jeg reagerte og som om ikke det var nok, så tok han ikke hintet fra meg om å ikke krangle foran mini, så han var temmelig sint i stemmen, mens han sto med babyen på armen. Er det én ting jeg ikke vil utsette barnet mitt for så er det akkurat det.(Dårlige minner...)

Jeg var bare nødt til å gå ut, så gikk til en venninne og gråt ut masse frustrasjon, fikk noen meldinger fra sambo og etter at han fikk tenkt seg om så var han nok ikke så høy i hatten. Sa ihvertfall unnskyld.

Nå sitter jeg her og er egentlig fortsatt ganske lei meg, men det går greit. Dette ble visst litt langt, takk for at du gadd å lese!

Hvordan hadde du reagert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fulle folk tenker ikke alltid så langt nei.. Skikkelig dumt at det gikk utover deg. Håper du tok med deg babyen til venninna di? Godt han sa unnskyld i hvert fall. Det var jo det minste du burde kunne regne med..

Skrevet

HAdde nok ikke godtatt slik oppførsel nei. Voksne mennesker gjør ikke slik og jeg forventer at min samboer oppfører seg som en voksen mann. Selv etter noen øl.

KAn ikke springe rundt å skulle banke folk, det er uakseptabelt, samme hvor mye de fortjener bank.

Skrevet

Har selv hatt mann som jobbet helgene i utelivsbransjen og som din til tider dukket opp full søndagmorgen,jeg HATET d og insisterte på at han skulle slutte og jobbe der..Noe han faktisk gjorde..Jeg mente også at d stjal så mye av helgene,å d er jo kun da man kan være familie hele dagen å kose seg sammen..Dritt jobb spør du meg,synes ikke d passer til familiefolk:)

Skrevet

Jeg tok ikke med mini, fordi han skulle få "slippe" å ligge i senga og dra seg hele dagen. Vet han tar seg godt av han, så det var ikke noe problem.

Ja, jeg vet, syns liksom det er veldig umodent å oppføre sånn når man er nesten tredve år. Mannfolk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...