Gå til innhold

Hvordan er formen deres jenter?


ozgirl

Anbefalte innlegg

 

Masse knipeøvelser og greier? Hadde jo en ganske hard fødsel så kniper (og kniper, og kniper...) enda til den store gullmedalje...Kiloene forsvant forsåvidt etter et par uker men føler resten av kroppen henger (bokstavelig talt!!!) litt etter. Rumpa, magen og puppene ikke minst!

Skal begynne å trene igjen nå, ting tar tid..!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, tja, det var det da... gode forsetter etter fødselen, gikk raskt ned gravidekiloene og tenkte å fortsette og gå ned noen til. Men de har limt seg fast... Men er ute og går tur med baby en time elelr to hver dag, så sånn sett er formen bra, selv om det ikke blir noe direkte trening ennå. Knipinga har også dabba av gitt... så slapp mage fortsatt, men kanskje jeg skal begynne treninga i dag, er jo mandag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er vel stort sett ganske grei den. Kiloene etter svangerskapet har rast av meg, og er tynnere nå enn jeg var før svangerskapet, og d kan jeg vel takke ammingen for. Men litt slappere her og der er d jo. Merker at d tar litt lengre tid denne gangen enn d gjorde etter første svangerskapet. Knipeøvelsene har jeg heller ikke vært så veldig flink til å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er sjokkebolla feita og skikkelig puddingmage.. Skammer meg tvers gjennom og trøstespiser.. Er fortsatt 10kg mer enn jeg vil være og 5-6 kg mer enn jeg var før graviditeten..

 

Forbanna dørstokkmil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...