Gå til innhold

gravide studenter/skoleelever permisjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har alle som går på skole tenkt til å ta permisjon, jeg skal føde i mars å har tenkt å prøve å bli ferdig er jo ikke mange mnd igjen av skole året da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan jo og søke om å få ta eksamener og slikt tidligere, elr få de utsatt..

Skrevet

hei. jeg er student, har termin 26 mars. jeg har igjen 2 eksamener. jeg tar permisjon når jeg får det, og tar det opp igjen året etter. vil kose meg og ikke sliten meg ut når jeg har et lite spedbarn. samboeren min tar litt permisjon året etter slik at jeg får gått ferdig skola....

Skrevet

Jeg har termin i mars. Har en eksamen til jul og en i februar som jeg satser på å ta. De to siste som egentli er til sommeren tar jeg etter permisjonen - begynner på skolen etter juleferien:o)

Tenkte først på å prøve å få fullført de to siste eksamene også, men da hadde jeg bare ønsket å begynt på skolen etter sommeren - og det hadde vært drygent. Derfor tar jeg det med ro:o)

Skrevet

Jeg har termin 6.mars og har planer om å ta mine siste eksamener i mai..på min skole er det ikke lov å ta eksamen når man har permisjon og når jeg er kommet så langt orker jeg ikke å ha to eksamener hengende over meg til neste år..er jo tross alt lite skole igjen, men stort sett eksamensperiode når man kommer ut i mars:)

Skrevet

Jeg vente ri februar og har planer om å fullføre fagoppgave samt 3 eksamener i mai/juni.

Orker ikke utsette skoleåret 1 helt år grunnet de siste 4 mnd med et spedbarn nei..

Men, som jeg har sagt til mine nærmeste, så kommer det an på barnet også..

Skrevet

jeg har også kjempe lyst til å bli ferdig, er jo så få mnd, kjedelig å utsette et år da er jeg ihvertfall fedig med dette året, er mange som kan passe også kan far ta pappaperm, så går sikkert fint, er litt kjedelig å ikke være med babyn hele dagen men men, det får bare gå.

Skrevet

Jeg er også sykepleiestudent. Jeg går i siste år. Jeg har termin den 6. januar. Mine planer er å fullføre medisiniske praksis, som jeg går på nå. Jeg har gått i fem uker og har tre uker igjen. Der etter tar jeg, eksamen i sykdomslære den 19. desember. Jeg er veldig nervøs på denne fordi det er 17 dager før termin. Så skriver jeg hoved oppgave, og denne varer i åtte uker, jeg kan da kose med babyen. Fra januar til slutten av februar. Etter det begynner jeg, praksis i kirurgi og den varer i ti uker. vi skal også ha hjemme eksamen i tre dager, før vi møter opp for den store begivenheten om å bli nybakt sykesøster:)

Hvordan gjør jeg det? Jo: Jeg har et ønske om å få en aupair på plass etter jul, slik at hun hjelper oss med barnet litt.

Jeg vil gjerne så bli ferdig med dette til neste år:)

Tenk, ny baby og ny kriare, åhh kan ikke vente, det blir litt av en fest;)))))

Klem til alle mine medstudenter;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...