Gå til innhold

Jaja... extra strek på testen.... (men svaaak)=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en extra kjempe svak strek på testen min i dag... nå har jeg IKM fredag og la meg ikke før halv elleve i dag tidlig, jobbet hele natten. Så testen ble tatt kl 1500 i dag og der kom en kjeeeempe svak extra strek på testen, nå etter noen timer er den nesten helt umulig å se så jeg tørr ikke tro noen ting ennå!!!

Men håååper det er våres tur nå altså!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En strek er en strek:-) Jeg testet meg 4-5 dager før ikm sist jeg var gravid og fikk en kjempesvak strek, den ble sterkere etterhvert!!! Krysser fingrene for deg:-)

Skrevet

åå!!! håpe håpe!!! du får ta en ny test om noen dager!! Så spennende!! Det er jo mye kjekkere å få en liten håpe strek enn heeelt negativ slik som jeg alltid får..

Lykke til så masse!!

Skrevet

Ja jeg har fått falske positive tidligere så derfor tørr jeg ikke stole på den=)

Men den var som sagt borte etter en stund..(nesten) men joda håper det skal dukke opp en litt sterkere en senere i uka=)

Tusen takk og håper!!!!!!

Håpet stiger når jeg hører om andre som har fått svak så tidlig=)

Skrevet

Hehe, ja sant nok, men skuffelsen blir desto større om tanta kommer... men men, det blir nok å teste frem til IKM nå og håper på en litt sterkere strek...

Du er langt overtiden du? og ingen pos test, uff det ,må være fælt!!

Håper du får en pos snart=)

Skrevet

Så kjempespennende chick! Den høres jo positiv ut, bare at den er tatt veldig tidlig:o)

Du har virkelig fortjent dette!! Ønsker deg lykke til :o)

Skrevet

Tuuuusen tusen takk evius=)

Håper virkelig jeg får en sterkere strek utover uka, men som sagt... pessimismen har vel tatt overhånd.

Tror ikke på det før det er en knall positiv test, har fått falske før!!

det er nok tidlig ja men klarer ikke vente=)

Skrevet

ja på dag 38 jeg nå... skikkelig kjipe greier!! skal prøve å holde meg en uke til neste test!!

Skrevet

Uff, må få høre hvordan det går med deg=)

Håper vi snart hopper over til 1.tri begge to...

Skrevet

Åj, så spennende!!!

Du må ta ny test i morgen tidlig!! :)

Skal krysse fingrene for deg!!! Håper du lykkes nå!!!

Skrevet

Skal ta en ny en i morgen=) Vær du sikker, og de første som sikkert får vite det er dere her inne=) hehe....

Tusen takk og håper jeg kan stikke innom 1.tri snart=) hehe, men kommervel til å være her mest uansett=)

Skrevet

Ser man det, ser man det :) Skulle etterlyse deg idag jeg tenkte jeg og høre hvordan testingen går :) Hehe...

Jeg lurer på om jeg faktisk hadde el i går jeg da. Noen dager for seint ute. Tempen hadde i alle fall gått opp til 36.66 idag morges!

Så da tilhører jeg vel ikke uke 41 gjengen heller da... :)

Skrevet

Hehe...

Joda der kom en extra strek... veldig veldig svak en men den kom... og den dro.. hehe=)

Så det blir og teste igjen hver dag.. heh, har man først startet så=)

Du har fått EL ja.. håper det og håper det klaffer for deg og at vi alle kan bytte forum snart=) 1.TRI!!!! Vil dit, ikke for det... jeg kommer til å savne alle her så jeg blir vel mest her=)

Vil ha kul på magen nå!!

Krysser alle fingre for deg Turbo!!=)

Skrevet

Ååå så spennende!!! Krysser fingrene for at du er gravid!:) Synes virkelig at det er din tur nå, og denne gangen skal det gå bra! Masse lykke til!:)

Skrevet

Håper virkelig det er din tur nå chick! Hadde det vært meg, hadde jeg nok HELT sikkert måtte teste hver dag frem til fredag! Lykke, lykke til!

Skrevet

Hehe.. tusen takk alle sammen=)

Håper det er våres tur nå!!

Og jeg er testoman så jeg vil gjerne teste nå allerede men tror nok jeg må vente.. hehe, tar en ny i morgen=)

Har ordnet så jeg kan ta test hver dag til fredag.. hehe=)

Skrevet

Jaja, har en annen tråd gående.. men men, fikk som sagt ingen strek på testen min i dag tidlig..*sukk* så var det vel ikke min tur denne gangen heller... er ikke meningen å være pessimistisk men har fått falske/svake positive før og det blir aldri noe mer enn det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...