tryllepike * lykkespirer* Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Fikk en liten rosa stripe på papiret for en uke siden, det var da jeg skulle hatt mensen. Ingenting skjer, ingen tr ingen positiv test..bare venting. I dag fikk jeg en liten rosa prikk, ellers bare vanlig utflod. Ømme pupper til tusen, men ikke ømme brystvorter. Pleier å ha menssmerter men merker bare litt murring i magen. Noen som har hatt noe liknende??? ...og som om ikke ventingen er nok så opererte jeg ut to visdomstenner for 1 1/2 uke siden og tok selvfølgelig smertestillende..så nå er jeg stressa for det og vil nesten ikke være gravid i frykt for å ha fororsaket noe med smertestillende.......HJELP!!!
nr2-imagen:) Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Det skal ikke være noe skadelig for fosteret med smertestillende. Jeg er nesten to uker over ikm med bare negative tester. Jeg tok også ut en visdomstann på fredag faktisk (helt gruusomt forresten)... og jeg har også tatt smertestillende... Jeg hadde mens murringer forrige uke. Idag er brystvortene veldig ømme!! Vi får bare smøre oss godt med tolmodighet å vente å se va som skjer!!
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2007 Så bra!! Jeg ble helt stressa nå og tengte at nå har jeg ødelgat for ett eventuelt nytt liv..huff! Har hørt at ibux ikke ar noe bra, men det har jeg holdt meg borte fra. Det kan vel ikke være sånn at det å ta en operasjon kan ødelegge syklusen?? Kanskje dumt spmål?! Men skal sies at jeg aldri før i hele mitt liv har hatt en sånn rosa blødning så jeg er litt ekstra spent, og det i seg selv kan jo forsinke mensen, stress altså..
nr2-imagen:) Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 jeg tok heller ikke ibux. Vi kan holde oss til paracett piller Tror ikke en oprasjon kan utsette mensen nei. Har aldri hørt om det. Tror egentlig ikke stress forsinker mensen heller.. Sist mnd stressa jeg skikkelig med å bli gravid og tenkte på det HELE tiden.. Likevel kom Tr litt før tida.. Denne mnd har jeg ikke stressa så mye med det, og den har ikke kommet.. Det var ikke en festeblødning eller EL blødning du hadde da??
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 30. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2007 jeg harv hatt jevnlig ikm de siste mnd så i følge tidspunktet så skulle det ha vært ikm, men kan jo ha vært forsinket el også..ikke vet jeg..testet ikke etter el og kjenner ikke el heller! Håper på at det var en festeblødning jeg..hehe!!!! Skulle ønske jeg viste mye mye mer om dette, har lest på forskjellige sider, men man blir aldri helt klok. De pillene jeg tok stod det hvertfall ikke at var farlige for gravide i de første mnd, det pleier jo å stå! Lykke til til deg, vi får krysse fingrene!!!!
nr2-imagen:) Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 Jepp vi får krysse alt vi har!! Lykke til du også!!! Må få høre fra deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå