Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Regner med at dette er normalt,men RIMELIG ubehagelig.. når jeg tramper hardt i gulvet gjør det veldig vondt i underlivet + når jeg trykker på magen,så stråler det ut i hoftene...er nok mye som skjer der nede nå..flere som har opplevd dette?
"gullet" Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 kan d være begynnende bekkenløsning ? bare pass på og ta d m ro, ikke tunge løft og vridninger
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 jeg aner ikke:) er ikke mer enn 12 uker på vei og legen mener at da må sånt være for tidlig...?! virker egentlig som om det er veldig hovent der bare..har jobba mye i magen i det siste også,så det er kanskje en sammenheng:)
"gullet" Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 mener og ha lest en plass at alle har bekkenløsning, bare ikke alle som får plager/smerter... men har lest om flere som har fått plager så tidlig som du, hør uansett på kroppen din du, får du vondt en plass er d ett lite hint om og ta d litt mer m ro... noen leger synes jeg kan være skikkelig ufølsomme, legen til ei jeg kjenner sa d ikke var noe som heter svangerskalpskvalme og at d og være gravid ikke var en sykdom, selvfølgelig er d ikke en sykdom, men jammen skjer d mye rart m oss som gjør at vi kan reagere ulikt og noen bli veldig plaget... selv foretrekker jeg og bruke jordmor, heldigvis bor jeg sånn at jeg kan velge, de har litt mer forståelse for sånne ting... for ikke snakke om kunnskap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå