Gå til innhold

Noen her som har quinny speedy med dreami bag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en quinny speedy fra forrige barn og lurte på om jeg skulle bruke samme understell med dreami bag til den nyfødte nå. Har egentlig kjøpt simo kombi, men etter å ha satt den sammen i dag synes jeg den ble så fryktelig stor og tung.

Er det plass til voksipose i dreami bagen? Hva er deres erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror dreamibaggen blir for liten for og ha voksiposi i.. har selv ei simo kombi.. supergod vogn. selv om den er tung, er det ei stødig og solid vogn. god er den og trille også.

Skrevet

Tror jeg ville beholdt simoen. Dreamibagen er forholdsvis kort, og speedi-vogna har jo ikke full liggestilling, er åpen og kun forovervendt. Ikke så kjekt å sette babyen der om den kun er 4-5 mnd.

Men selges jo mange brukte dreami-bager ganske billig, så du kan jo ha begge deler, og bruker dem litt etter behov, f.eks bruke speedi til shopping o.l Dreamibagen kan du jo selge igjen når babyen er vokst ut av den, og da blir det jo ikke store "tapet"

Skrevet

Kommer vel litt ann på når du venter babyen din og hvor lenge du må bruke voksiposen. vi fikk anbefalt vosien på barnas hus, men vi syntes dte ble veldig trangt.

Valgte å kjøpe Odenwälder dunposen m. bamsen inni. den er mykere enn voksien og kan brettes inn i enden så den fikk grei plass i deamybaggen.

Men barnet vårt er født i beg. av februar så vi trengte bare posen i 2 mnd. første vinteren, så hvordan det ville ha blitt når babyen ble større vet jeg ikke.

Hvis du er innteresert i en brukt Dreamybagg har jeg en mørk blå brukt 5 mnd. til salgs. kr. 500,00 pent brukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...