*1+1=2 små* Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Må bare syte bittelitt:P Sambo og jeg har deal om at jeg lager mat og han vaskeropp...men jeg blir så utrolig irritert over at han ikke klarer å vaske opp ALT...neida her går det i fleeere runder, vaskeopp litt..la det stå i 3 timer(fordi å tørke med håndkle er jo vanskelig) så kanksje huske å vaske opp resten..men å huske å vaske over kjøkkenbenken og ta bort smuler DET er litt for mye:P *dagens hormon inlegg* Ellers er han en fantastisk gutt altså
velsignet med to Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Er kjent med dette fenomenet her i huset også ja Ikke helt det samme da, for her vasker han jo opp alt (tror han). Men som regel står det et glass på stua, en kaffekopp i gangen, en kasserolle o.l. igjen etter han.... Men det "ser" han jo ikke så da er det liksom ikke så nøye
*1+1=2 små* Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2007 haha høres kjent ut;) Vel, må være lov å irritere seg noen ganger, men han er en flott gutt ellers;) Når vi er på ting som menn gjør: Vi har hund så det er en del hundehår overalt i huset, selv om jeg prøver å støvsuge og vaske over så ofte som mulig men alikevel er det en del hundehår ved toalettet...men gutten som løfter opp dosetet han SER DE IKKE:P hihi må bare le av det, fordi SÅ flink er jeg ikke jeg heller altså!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå