Gå til innhold

Hva er det som feiler ham egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har en kompis som er bare helt krise, type halvfeit, aldri hatt dame, bor hjemme hos mora, men vet ALT om forhold og sex (tror han selv)

Så lenge jeg har kjent ham (som er så lenge jeg har vært sammen med mannen min) er det bare uttalige rare episoder.

Første gang jeg møtte ham var på en fest, og da presterte han å dra meg med inn på do, begynne å gråte og fortelle meg at han var dritforelska i meg osv osv- hadde aldri møtt han før.

Rådet hans til mannen min da vi begynte å være sammen var "Hu derre er altfor fin for deg, råder deg til å pule så mye du kan og så komme deg ut før du blir såra" (Veldig hyggelig venn med andre ord)

Altid når vi er på fest sammen eller noe sant skal han altid knipe meg i rompa eller grabbe meg på puppen, så blir han da dritsur når jeg ber ham pelle seg vekk, for jeg er mye kjedeligere en exene til mannen min, for de var så mye mer venlige, og egentlig er mannen min fortsatt forelska i exen sin, og jeg er bare dritt.

En kveld de skulle ut hadde de dradd på strippeklubb (noe jeg viste om og ikke hadde noe proble med) Der hadde han besilt lap-dance til mannen min. Mannen min kom hjem ganske forbanna, for han syns det var utrolig unødvendig. Noen dager senere fikk jeg en mail fra kompisen med film fra kvelden "se hva mannen din gjør når du ikke er der". En tåpelig video av mannen min som sitter der, så kommer en stripper bort å begynner å egle seg innpå, hvorpå mannen min skubber henne vekk og går der i fra.

Det er uttallige sanne rare historier, og jeg skjønner bare ikke hva det er han vil. Men det hele toppet seg i går. Da skulle mannen min bort til han kompisen, har ikke vært der på nesten et år, så når han kom dit var der ingen bortset fra et slitent vrak av ei dame (var meningen at der skulle være mange) Han fikk beskjed om at folk var på vei. Etter en liten stund kastet damen seg over ham, og etter noe om og men fant han ut at joda, hun var kjøpt og betalt for- til mannen min. Fikk da telefon fra den rasende mannen min i går som ville hentes sporenstreks.

altså, HALLO??? Hva er det som feiler han. Kan forøvrig si at mannen min og jeg har vært sammen i åtte år nå, gift i seks og har to barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og når første brnet vårt ble født hadde han gråtkvalt "innrømt" til mannen min at jeg og han hadde hatt et forhold lenge og det var nok han som var far til barnet....

Mange spørr seg sikkert hvorfor mannen min gidder å holde kontakten med ham. Og svaret er at de liksom har vært kompiser siden barnehagen og han er liksom den i vennegjengen som de andre kanskje altid syns litt synd på, for han hadde det vist ikke så greit i oppveksten. Jeg tenker nå som så at der er mange som ikke har hatt det greit i oppveksten, men at man kommer til et punkt der man bare må innse at man er voksen nå og kan ikke holde på sann.

Skrevet

herregud !

er vel ganske tydelig at han ikke er noen venn....verken av deg eller mannen din.

virker jo som han er sykt sjalu.

enten så vil han ha deg selv eller mest sansynlig så føler han at du har "tatt fra" han kompisen.

ville nok ha kuttet han ut ...han gjør jo alt for å ødelegge forholdet deres.

dessuten virker han jo ikke helt god...hva får noen til å gå så langt ??

Skrevet

Enkel forklaring. det som feiler han er: halvfeit, bor hos mora si og har aldri hatt dame;)

Skrevet

Denne mannen lever nok ut sitt liv igjennom mannen din. Og du kom vel litt i veien. Så han er nok sjalu på deg.

Skrevet

prekæs det var det jeg tenkte oghalvfeit, bor hos mora si og har aldri hatt dame . når man er så syktopptatt av å øelegge andres forhold føler han nok også at du har tatt kompissen hans. og vil ha han tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...