JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 venninna mi skulle komme på besøk i dag, hun skulle vært her for ca to og en halv time siden men har ikke dukket opp. Mobilen er avslått, hun er logget på msn men svarer ikke. Vi har hatt avtalen lenge, og snakket sammen i går, så hun kan liksom ikke ha glemt meg heller. Det ligner virkelig ikke henne å ikke gi beskjed...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 hadde nok blitt litt bekymret...spesiellt hvis det ikke er vanlig at hun ikke dukker opp.. men mest sansynlig så er hun bare umoden og ikke gidder å gi besked omat hun ikke kommer
Cat.68 Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Ja det hadde jeg nok. Hvis det ikke lignet på henne å gjøre noe slik hadde jeg blitt bekymret ja. Håper du får fatt i henne snart og at du får en forklaring.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 30. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2007 Hun er ikke umoden. Hun er 32 år gammel og ei god venninne.
Gjest Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Mulig hun har glemt å logge seg av msn før hun gikk hjemmefra, mobilen kan være tom for strøm så hun ikke får gitt beskjed om at noe har kommet i veien. Ville blitt litt stressa ja, men det har nok en naturlig forklaring
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 30. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2007 Det håper jeg også... Usj, jeg blir jo ikke mindre stressa av at babyen min har bestemt seg for å droppe luren hun skulle hatt for lengst og heller vil sjekke hvor høyt hun kan rope...
Gjest Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 hadde blitt bekymra jeg. spesiellt siden du sier det ikke er vanlig. prøvd å ringe til noen som kan vite hvor dun er ? håper du får kontakt med henne snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå