Gå til innhold

ville dere blitt bekymra?

JuleMette-OverBekkenEtterGrøt

Anbefalte innlegg

Skrevet

venninna mi skulle komme på besøk i dag, hun skulle vært her for ca to og en halv time siden men har ikke dukket opp. Mobilen er avslått, hun er logget på msn men svarer ikke.

Vi har hatt avtalen lenge, og snakket sammen i går, så hun kan liksom ikke ha glemt meg heller.

Det ligner virkelig ikke henne å ikke gi beskjed...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg hadde nok blitt bekymra for om det hadde skjedd ho nåke. Håper du høyrer fra ho snart =)

Skrevet

hun bor langt unna også, og jeg har ikke bil, så jeg får ikke dratt og sjekka om hun er hjemme...

Skrevet

hva med å ringe til noen i familien hennes ?

mannen hennes ?

Skrevet

Jeg ville blitt bekymret,ja.

Noen du kan ringe i familien hennes?

Skrevet

ja, det ville jeg ha blitt, særlig hvis dette ikke var likt henne..

jeg ville prøvd å fått tak i familien hennes

Skrevet

Det kan jo hende at ho har fått motortrøbbel og har dårlig dekning på mobilen. Gjer som dei andre foreslår her og prøv å ta kontakt med familien. Dei kan kanskje kkøre å sjå etter ho.

Skrevet

Jeg får ikke tak i hun hun bor sammen med(

Skrevet

Jeg ville nok også blitt bekymret ja...Uff, ikke noe koselig...Skulle hun kjøre bil til deg?

Ikke noe koselig å sitte og tenke hva som kan ha skjedd...

Håper du får tak i henne/noen andre i familien...

Skrevet

Uff da! Håper det ikke har skjedd henne noe, noe det helt sikkert ikke har gjort. Men det er litt merkelig ja, je ghadde blitt bekymret selv. Ingen andre du kan ringe da?

Skrevet

Jeg har snakket med en felles kamerat av oss,men han får jo ikke tak i henne han heller. Kommer ikke på noen andre jeg kan ringe, jeg vil jo ikke bekymre foreldrene hennes som jeg aldri har møtt heller...

Skrevet

ville blitt ganske bekymret nå...tror jeg..

syns du skal ringe foreldrene hennes jeg..

Skrevet

Tja, syns det er litt rart. Hun er jo over tredve, og har flyttet derfra for lengst... Hun skulle ikke til dem i helga.

Skrevet

Jeg hadde nok heller ikke ringt foreldrene, ikke enda.. Uff.

Skrevet

hmm..nei da vet jeg egentlig ikke..

må vel bare vente å se da...:S

Skrevet

Dert kan jo hende hun ikke har strøm og har sovna også, man vet jo aldri...

Skrevet

Prøv å få tak i telefonnr til en nabo av henne som kan gå bort å sjekke rundt huset hennes...

Skrevet

Hun bor i en litt falleferdig bygård på grønland, tror ikke de har så mye med naboene å gjøre...

Skrevet

Da er det litt værre ja..

Huff, ikke noe hyggelig...

Skrevet

Jeg har ei venninne som er sånn som det. Hun glemmer det eller klarer ikke gå ut døra osv. Klarer ikke noen i perioder hun. Men hun har sosial angst osv, mye formdilende for å si det slik.

Hva kan man gjøre da?

Du kan jo ringe, ringe på osv. Men utenom det er det vel ikke så mye?

Skrevet

Nå har du vel hørt fra henne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...