gutt 07 + baby 09 Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Jeg aner ikke hva jeg skal velge? Da både trygg trafikk og andre anbefaler at barna skal sitte bakovervendt til de er 4år. Ha hørt noen si hvertfall til de er 2,5år! De setene som har best i test kan barnet bare sitte forovervendt... Hva da når det blir anbefalt at de sitter bakovervent til de er 4 år? Seter som er laget for både bakover og forovervendte bør prioriteres, slik at barnet kan snus, når det av ulike årsåker ikke kan sitte bakovervendt lenger, da ungår man å måtte kjøpe nytt sete når barnet må snus!!! Noen som har noen tips? Hvilket sete har du? Er du fornøyd med sete du har?
rødhette* Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Vi har akta graco cosmic, kan brukes fram til 25 kg. Den kan brukes både forovervendt og bakovervendt, så vi kommer til å bruke den bakovervendt leeeeenge.
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 har du sjekket hos forbrukerportalen.no? der har de testet en del barnestoler. står også hvilke som kan brukes både mot og med kjøreretning... vi skal kjøpe römer for det kan brukes begge veier...
En rosa og en blå :) Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 jeg har maxi cosi priori og er kjempe fornøyd selfølgelig også med isofix
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå