sunflower-76 Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Hei, hei:) Vi prøver nå på nr 2, og har gjort det siden mars i år. Begynner å ta lang tid, men er egentlig litt forberedt at det kan ta like lang tid som forrige gang (2,5 år).. Pga pendling så har vi ikke kunne prøve lite hardt de siste 7 ukene.. Etter at vi begynte som prøvere i mars, ble syklusen min forlenget fra 29 dager til nesten 40 dager (jeg brukte ingen form for prevansjon mellom forrige fødsel og frem til vi prøvde igjen). Har hatt eggløsning ca 14 dager før mens. Hadde første dag siste mens den 1. september, og helga 15-16. sept kjente jeg godt at el var på vei, samt hadde typisk el.slim. Passet jo bra, da vi var sammen påfølgende mandag og tirsdag:) Hadde regnet med at jeg fikk mensen den 28. sept da (syklusen forkortet), men den har enda ikke kommet.. Har ingen symptom på graviditet annet enn en del blank utflod. Har hele tiden hatt vondt i puppene og magen (mensenmurringer) mellom el og ikm, men nå er det ingenting. Hmm.. kanskje har jeg ikke hatt el enda da?? Må bare legge til at jeg ved forrige svangerskap ble kvalm 4 uker etter el, og omtrent samtidig ble puppene ømme. Er det vanlig å få de samme symptomene ved senere svangerskap som det første? Måtte bare få luftet tankene mine litt :-) Takknemlig for kommentarer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå