-i-bebis-rus- Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Dere som fullammer. Når begynte dere å prøve å gi mm på flaske?
Go`mamma`n... Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Jeg prøvde når snuppa var 4 mnd, UTEN hell. Har prøvd mange ganger etter det oxo, men NEI! Det er ho ikke interessert i, nei.........
mamma'n til ina og ada;o) Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Jeg begynnte første uken jeg, hun får ei flaske med mm på kvelden og hun tar flasken som bare det. Jeg tror det er positivt å prøve flaske tidlig for hvis barnet er stort når man prøver så er det jo ikke sikkert at den vil ha flaske og da er man litt låst. ;o)
hit og dit Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Me prøvde med vann på flaske ein to tre ganger frå ho var åtte til ti veker, men ho fekk det ikkje særlig til. Då ho var 11 veker så prøvde me å gje mme, først ville ho ikkje ha det, men etter to-tre forsiktige forsøk så tok ho flaska og drakk mykje. Eg har aldri gitt mm på flaske.
Brenda med 2 ute Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Jenta mi er 6 uker i morgen og jeg startet tillvenningen for en uke siden. Prøvde først Avent sine flaske, men tuten på de skjønnte hun ikke helt pg blev bare lei og vrang. Så testet jeg Bambino (trur jeg de heter) sine flasker, mindre tut. Fungerer strålende=) Så det kan ofte være det at det er tuten de ikke skjønner. Nå har jeg mat nok at jeg gir bare mm, synes det er unødvendig å gi annet når jeg har mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå