*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 & sjekk ut denne vogna inne på Qxl.no---Barneklær & barneutstyr: ** Acta Graco med base + trille** Er det et smart kjøp...som det står i annonsen slipper man & vekke barnet når man skal ut på kjøpesentret for & handle hørtes jo veldig kjekt ut...Visste ikke om jeg skulle legge inn bud her....Vi skal kjøpe en vanlig vogn i tillegg...men,ville bare høre hva dere syns .)...det er jo BILLIG for begge delene...har spurt selger hvor gammelt dette er...men har ikke fått svar. Vet noen av dere det?
venter_trollunge_nr2;) Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 hadde bilsete til emmuljuna vogna mi til forrige mann, dessverre er ikke det godkjent lenger og var utrolig kjekt å slippe å ta ut ungen av sete hvis han sov eller bære bilsete i handa;)
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2007 Oj...kanskje det ikke er godkjent?...Selger har jo ikke sagt hvor gammelt det er...men,jeg syns det så bra ut da ...hm...nå ble jeg veldig i tvil her....
86frøken & lille krapyl Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Det jeg har fått høre er at man uansett ikke bør kjøpe brukte bilseter. Man vet ikke noe om hvordan de har vært behandlet og hva de har gjennomgått. Et barnesete som har vært med i en ulykke skal ikke brukes lenger, selv om det ser helt fint ut.. Sånne seter skal heller ikke være eldre enn 5 år gamle, og du har jo foreløpig ikke noe info om når det ble kjøpt. Ellers så det jo veldig fint ut, men jeg tror ikke det er noe jeg ville lagt inn bud på!
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 30. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2007 ...hm...fikk svar til slutt da.Selger visste ikke hvor gammelt det var!!...Da er kjøpet utelukket )...Takk for innspill fra dere jenter )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå