En liten mamma Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Hvor gamle må barna være før vi kan sette de i sykkelsete? Vi har så lyst å ta en liten sykkeltur snart...
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Må i hvertfall kunne sitte selv, så lenge av gangen som du har tenkt og sykle... Tror min første var rundt 8-9 mnd da vi startet opp. Opplevde ofte at han sovnet på turen da, og pga sykkelhjelmen falt hodet hans forover, så jeg likte ikke å sykle med han sovende der. Til våren skal jeg kjøpe meg sykkelvogn Gleder meg!
En liten mamma Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2007 Takk for raskt svar! Ho er 7 1/2mnd, og sitter godt. Men er kanskje lurt å vente litt lengre... Egentlig hadde vi tenkt å gi henne sykkelsete til jul, da er ho 10 mnd. Men så ble jeg så lysten på en sykkeltur nå! Får prøve å vente litt til.
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Sykling er en av favorittene mine, så når jeg ser ordet er jeg på pletten )) Men, du kan jo kanskje sykle en liten runde da, og se hvordan d går... Øve litt Stina blir jo nesten 1 år når sykkelsesongen starter igjen, så jeg gleder meg til turer med henne. Men d problemet med tung hjelm på et lite hode er jo ikke løst enda...
En liten mamma Skrevet 30. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2007 Ja, jeg er også litt sykkel-entusiast! Kan være vi må finne frem setet å prøve litt, bare en liten runde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå