Gjest Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Sååå lenge siden jeg har sett henne her nå *savner*
Luca Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Hei på deg:-) Har ikke vært på DB på sikkert et par mnd jeg, ikke tid og glemmer det:-) Er litt på det andre forumet du vet om, ellers så er det mye mindre tid på nett nå for tiden. Er i full jobb, og da går no dagan. Ble forresten servert av din kjære her for noen helger siden, kjente han igjen fra siden din:-) Klem
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 hihihihi så morsomt hvis du hadde sagt neimen hei kjære xxxxx:) Savner Luca jeg også!
Luca Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Vurderte det ja;-) Så hyggelig, det er jo deg og Mami jeg tenker på når jeg tenker på DB.(+ selfølgelig noen andre da)
Luca Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 dytter denne jeg i tilfelle mami er her nå:-)
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 Måtte søke på nicket mitt og da kom denne opp Så morro at han serverte deg hehehe skulle sagt hei da vet du, så hadde han nok ikke skjønt noen ting. Var han hyggelig mot dere da? Skjønner godt at du er opptat ja, har begynt i full jobb nå selv så føler at tiden kun går med til ting man MÅ gjøre og ikke ting ma har lyst til å gjøre hehe.. Du har hvertfall vært savnet her inne Har sett litt etter deg på nb også, men er ikke så rutinert der at jeg klarer å søke opp ting o.l.
Luca Skrevet 16. november 2007 #7 Skrevet 16. november 2007 Hei igjen! Da er det en mnd siden jeg var her sist, søker bare på nicket mitt i tilflle det er noe spennende:-) Koselig at du nevnte meg i den nick-tråden også da:-) Ja, skulle sagt hei...han var veldig hyggelig og kjekk type:-) Sender deg pm om noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå