Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 En gang har jeg blitt gravid med kobberspiral, en gang stakk den av og forvillet seg opp i kroppen min. Og nå senest i dag, så dro jeg ut den tredje. Tror virkelig jeg burde skjerpe meg og vurdere et annet perevensjonsmiddel nå!
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Oi! Hvordan i all verden klarte du å dra den ut??? Du burde nok kanskje ta hintet som du sier;)
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Uff da. Kom i skade for å dra ut min her om dagen jeg og. Dro den ut i forbindelse med en tampong. Hadde jo hatt så kraftig mens denne gangen, at det virket som den ble med i dragsuget. Nå har jeg begynt på minipillen igjen, sukk. Kobberspiral er i hvert fall ikke aktuelt for meg mer!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Bra det er flere av oss;) Var i middagsbesøk da jeg plutselig kjente det stakk noe jævlig ved klitoris, måtte bare unnskylde meg litt og løp på toalettet. Der var strengen allerede kommet ut, måtte bare dra resten også. Trodde det skulle gjøre vondt, men kjente heldigvis ikke noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå