Gå til innhold

ta med NAN på føden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hørt så mye forskjellig ang dette.

Noen som sier at man bør ta med seg i tilfelle meldeproduksjonen aldri kommer i gang og bebyen bare griner..Da går det an å gi litt erstatning med en skje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æ vil egentlig dytte litt på denne for lure litt på det samme. Da jenta mi blei født i 2004, hadde æ ikkje nok melk til å amme i tillegg til at ho ikkje fikk ordentlig til sugeteknikken.

Da fikk vi melk fra sykehuset (først fra mm-banken, og senere fikk vi mme.) Men da var hun innlagt på nyfødt-intensiv avd på sykehuset, og det var derfra vi fikk melka....

Så æ lure veldi på hvordan de e på barsel-avdelinga??

Æ regne nemlig ikkje med å renne over av morsmelk.....

Noen som vet?

Skrevet

Hadde ikke med sist.

Hadde melk i massevis, men sønnen min hadde problemer med ammingen. De ville ikke gi tillegg til han. Måtte pumpe meg så gav de litt av melken med skje og han fikk litt vann med skje.

Slapp ut av sykehuset etter 5 dager å da hadde vi fått litt til ammingen, gikk mye bedre da vi kom hjem.

Skrevet

jeg ammer ikke.venter min 3 og har ikke med nan.det har de på sykehuset.

Skrevet

jeg tar med i tilfelle, for jeg vill ikke at min unge skal få mors melk til andre mødre, for de har sånn morsk melk til andre mødre som har for mye melk, som de bruker på sykehuset, med første man så sa jeg i fra, at han skulle ikke ha noe fra noen andre, enn meg eller butikken :) hehe

Skrevet

Du får Nan på sykehuset hvis ikke melkeproduksjonen er kommet godt igang ennå.

Ingen problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...