Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Når alt var som mørkest og livet som alenemamma ikke var så morsomt lenger, kom drømmeprinsen på den hvite hesten inn i livet mitt... Vi er ikke sammen, men han stikker innom når han har tid. Og så blir det jo en del mld og tlf... Har ingen hast med å komme meg inn i ett nytt forhold, og det har ikke han heller. Men han gir meg sommerfugler i magen og hjertebank. Han er absolutt min drømmeprins!!! Så jeg håper med tid og stunder det blir oss to... Måtte bare dele det med dere, for jeg er sååå glad om dagen!
Gjest Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 så utrolig bra:) kjempegodt å ha noen:)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Ja, det er godt det!!! Skal møte han til lørdag og jeg kjenner at sommerfuglene surrer rundt i magen min... kan nesten ikke vente...!!! -HI-
Gjest Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 så deilig, heldig er du:) ta godt vare på øyeblikkene;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå