Gå til innhold

Barna som mellom-mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har tre barn under 7,5 år.Jeg fikk vite gjennom venner fra facebook at barnefaren hadde fått seg kjæreste.Denne damen har da vært min gode venninne som ble slutt på da faren til mine barn flyttet ut.da ble min x og henne veldig mye sammen og det taklet ikke jeg så jeg trakk meg ut.Har skjønt hvor det bar hele dette året så var ikke så overraskende kan man si.denne tidligere venninnen min har 2 sønner med 2 forskjellige og den ene er kamerat med min sønn.vi flyttet for 2 mnd.siden fra gaten hvor vi bodde i nabohuset med dem.

Faren sa at de var blitt kjærester for 2 uker siden-min datter har vært veldig kosete med meg de siste to ukene og ville ikke til faren nå i helgen.hun hadde sagt til faren at hun syntes ikke det var greit at de var kommet sammen for hun var redd for at jeg ville bli lei meg.

Burde ikke barnefaren gitt beskjed til meg slik at jeg kunne sagt at det var greit at de var sammen-da ville min datter ha hatt det bedre.(klart at hele situasjonen er vanskelig-min tidligere venninne var med meg når min x-mann forlot oss og jeg skrev under på hennes skillsmisse-papirer noen uker før min mann dro).Han har vært en del og besøkt henne så mine barn har sett...da vi bodde i nabo-huset så barna har også hatt det vanskelig.....men vil ikke at barna skal være mellom-mann.Min x-sier jeg ikke har noe med det at de er blitt sammen-er det tilfelle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det blir jo feil og si at du ikke har noe med det når barna reagerer sånn. om datra deres er redd for at du skal bli leideg om hun har det bra hos far pga fars nye kjæreste så er det jo din jobb og få datra deres til og innse at det ikke er tilfellet (selv om det er det)

hun skal få ha det gøy og fint hos far. og hun skal få ha det gøy og fint hos deg. uten og ha dårlig samvitighet.

men du får ikke stoppet far og nye dama i og være sammen eller når de skal møtes og sånt. det er jo noe dem bestemer.

men dere burde jo kunne sammarbeide om barna såppas at de ikke havner i mitten som du sier. men sånne sitvasjoner er vanskelige.

nå vet du jo om det og nå kan du jo fokusere på at du syns at dette er greit og at det er fint at barna får god kontakt med stremors barn. om du gjør det blir alt letter for alle parter

Skrevet

klart jeg sier til mine barn at det ikke gjør noe for meg-jeg vet jo at hun er grei med dem så de vil ikke lide noen nød-men han burde være mann nok til og gi beskjed til meg for da hadde vår datter sluppet og gå rundt og vite noe ikke jeg visste som for henne tydeligvis var vanskelig(jøsses for en lang setning).jeg kunne jo sagt med en gang at det ikke gjorde noe for mamma.grrrr-håper ikke de må være mellom-mann mer

Skrevet

helt enig med deg :-) dårlig av han og ikke informere deg

Skrevet

Han har helt sikkert ikke informert deg fordi han var redd for din reaksjon. Det er jo feigt gjort og kanskje ikke den smarteste fremgangsmåten,men det virker jo logisk eller? Kanskje han innerst inne ville unngå å såre deg? Håper det ordner seg til det beste da,jeg hadde nok med å svelge at min eks tok med seg barna til sin nye kjæreste,men da var det en jeg ikke kjente fra før av en gang. Så jeg skjønner veldig godt at du reagerer! Men det er nok dessverre ikke noe du får gjort med det,bare bruke tiden og prøve å akseptere det etterhvert,selv om det ikke er lett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...