Athina' Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 I dag betalte jeg depositumet på turen vår til Sunwing Kallithea på Rhodos. Reiser 01.06.08 og blir i 2 uker :-) Blir det 4.året på rad vi er der nå, og jeg er egentlig litt lei. Men det er er så greit med Happy Baby leilighet og jeg vet hvordan ting funker der, noe som er beroligende siden gutten er bare 6 mnd når vi reiser. Det funker også fint med barnemat og bleier og annet babyutstyr på hotellets butikk, så man slipper å ha med deg noe. Gleder/gruer meg litt og håper alt går glatt :-) Noen fler som skal dit, og eventuelt når?
*3 gutter i hus* Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Hei Athina! Vi har lurt på om vi skal ta oss en tur til syden i juni! Hva er dette med Happy baby leilighet???? aldri hørt om før :-)
Athina' Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2007 Det er leiligheter som er tilpasset opphold med små barn, som høystol, sprinkelseng, trille, sklimatte i dusj/badekar, mikrobølgeovn osv. Dette står om dem på Ving.no: Happy Baby Velutstyrte 1- og 2-roms leiligheter for småbarnsfamilier med plass til 4 personer. Leilighetene ligger på bakkenivå og er utstyrt med barnesikre detaljer og alt småbarnsfamilien trenger: barneseng, paraplytrille med solskjerm, barnestol, hvilestol, potte, skammel, sklimatte, stellebord/stellebordsunderlag, parasoll, barneservise, mikrobølgeovn, TV m.m. Rengjøring og oppvask hver dag. Velg selv tidspunktet mellom 8.30 og 16.30. Men disse går først på alle snunwing restort, MEN er allid ett alternativ når det gjelder sunwing restort og det er bambino pakken som inkluderer: Bambino-pakke Som et alternativ til Happy Baby-leilighet kan du bestille en Bambino-pakke. Da får du barneseng, barnestol og en barnevogn uansett hvilken leilighetstype du velger. Pakken bestilles og betales samtidig med reisen og står klar i leiligheten din ved ankomst. Du kan også bestille kun barneseng. Du som har bestilt Happy Baby-leilighet får Bambino-pakken automatisk. Og når man bor på ett sunwing resort så bor man allitd barnevennlig så det er ikke nødvendig med happy baby. Det er andre leiligheter på bakkenivå som ligger kjempefint til som man kan kjøpe til bambinopakken og det er like bra altså. Disse leilighetene er også billigere inkl. bambinopakken enn en happy baby leilighet :-) Eneste årsak til at jeg ville ha HB er at jeg reiser alene med ei på 13 år og baby, og hun på 13 er hekle tiden i bassenget og HB leilighetene ligger ut mot bassenget :-) Man kan liksom ikke tape når man reiser på sunwing resort kallithea, for området, rommene, aktivitenene, maten og de ansatte er suverene og alt er tilrettelagt for barnefamlilier :-)
Shinyogsmåen Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Jeg skal gifte meg 14 juni og vil gjerne på bryllupsreise den sommeren, men har ikke helt visst hvordan det vil gå med en så liten (det er min første) Har heller ikke vært noe særlig i syden før. Men er Rhodos et sted du kunne anbefale?
Athina' Skrevet 30. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2007 Skal dere reise MED liten er det så absolutt å anbefale! Men det er ikke lagt opp til romantikk der da, er mer familiekos hvis du skjønner hva jeg mener. Men det er veldig mange forelskede par der som reiser med sine barn, for som sagt jeg har alltid reist alene med Amanda og jeg har sittet der i baren etter middagen og sett på alle de forelskede parene og misunt dem stort. Det er IKKE en festplass altså, men baren er ved siden av en av restauranten. Er også steder man kan dra poå sightseeing men det er jo generelt varmt i hellas så det vil jeg uansett ikke anbefale med veldig små barn for de har ikke noe glede av det allikevel. Men romantiske kveldsturer i gamle byen er så visst å anbefale :-)
Shinyogsmåen Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 Takk, for det. Skal undersøke litt priser og sånn.. så er det ikke umulig at det er dit vi tar turen.
Athina' Skrevet 30. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. september 2007 Uansett hvor dere drar så håper jeg dere får en himmelsk bryllupsreise :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå