Gå til innhold

snakket nettop med mamman til bf..

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hun betaler for koldtbort i dåpen:O !!!

uuuæh blir helt overveldet jeg:) så nå skal vi sammen en dag velge ut hva vi vil ha på koldtbordet osv, også bestiller de kvæfjordkake til dåpen å:)

utrolig godt å se at hun involverer seg og støtter opp om oss:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så flott :)

godt når besteforeldre bryr seg og har lyst å hjelpe til :)

Skrevet

ja er kjempedeilig, hun har selv vært alenemor og alltid følt at hun ønsker å stille opp for barnebarna sine slik hennes gjorde for hennes barn:)

jeg føler meg dobbelt så rik nå som jeg vet at det finnes støtte og hjelp å få fra den kanten også:)

Skrevet

åå så bra snuppa! :) godt å høre at det ordner seg litt.. :) *koosepå deg og lucas* <3

Skrevet

så snilt :-) og bra for deg :-) å lukas :) dere fortjener litt hjelp etter alt sammen :-)

farmor her har også vært alenemamma, men kan ikke si at hun støtter noe som helst forde, på noen måte. eller hun hjelper jo sikkert pappaen da, når småen er der.

Skrevet

takk for det:) det er litt kjipt da, får håpe hun hjelper pappan mye når han har gunnar da:)

Skrevet

det gjør hun sikker, har funnet ut at det er best og holde seg uten for de greiene der ;-)

hvor mange skal det komme i dåpen deres da?

blir det rart? med beggefamiliene til stede sånn?

Skrevet

skjønner det ja:)

fra oss er det 7 stk, fra deres side er det 12 eller 13 tror jeg:)

jeg tror det skal gå bra, jeg har vært å hilst på dem før og de er en trivelig gjeng:) mamman til bf liker jo mamman min veldig godt og omvendt så jeg tror alle får en trivelig da jeg:)

jeg er litt redd at bf skal komme en dag og bare ja det var vi som betalte mest osv,slik at jeg blir stilt i ett dårlig lys, men det får jeg ta når den dag kommer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...