Gå til innhold

pute til babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger man egetlig pute til seng og vogn? hva har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har hørt at babyer ikke skal ha pute.. vi har fått en sånn babypute. den er helt flat.. men jeg vet ikke jeg?

Skrevet

Jeg la kun en bommullsbleie som pute både i vogn og seng, men det var mest for hygienens del. De gulper jo gjerne litt etter amming. De skal ikke ha pute, har jeg hørt, men jeg kjøpte også en flat, men litt myk pute etter å ha fått tips om at de liker godt å ligge på noe mykt. Denne gangen tror jeg at jeg kommer til å kjøpe en sånn sauefell. Hører flere sier babyen sover så godt da :-)

Skrevet

nei det står i graviditet og fødselsboken at babyen IKKE skal ha pute.jeg la bare et tynt handkle under hodet for gulpingens skyld

Skrevet

Jeg har kjøpt pute, ja, babypute fra Høie som kan brukes til nyfødte også. Det er nye råd om dette, skal motvirke flatt hode. Og så blir det mykt og godt å ligge på, da...

Skrevet

Ville tro at det er mest sånn at nyfødte ikke trenger pute, ikke at de ikke skal ha det da. Har lest og at en helt flat nyfødtpute ( kjøpte en fra høie jeg og, tror det sånn det heter )skal forebygge flat hode, som noen allerede har skrevet her, men har også en liten babypute fra ikea. Har ikke tenkt å bruke den untatt når babyen blir forskjølet, da er det litt greit å ha det liggende med hodet litt hevet , slik at det letter på pusten. Men uansett tror ikke jeg tør å søvne denne dagen babyen blir forskjølet pga alle de ryktene om krybbedød, men det er en annen sak.

Skrevet

Hei :-) jeg har ikke brukt pute til barnet mitt, og kommer heller ikke til å gjøre det denne gangen, og jeg har fått anbefalt av jordmor å ikke bruke det... Jeg bruker bare en klut eller putetrekket :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...