Gå til innhold

Yes, nye Grey's episoder!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da laster jeg ned første episoden i sesong fire :)

Gleder meg til barna er i seng!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kos deg, det ser ut til at det blir en spennende sesong=) Faar episodene live jeg da siden jeg bor i statene=) Den nye spinn off serien Private Practice var bra ogsaa=)

Skrevet

Er det den gjengen fra det andre sykhuset, dit eksen til McDreamy dro? ....Husker ikke hva hun heter, elendig på navn :s

Skrevet

Jepp. Elendig med navn jeg og saa husker ikke hva hun het i serien. Den foerste episoden var faktisk bra=)

Skrevet

De viste den foerste episoden av Private Practice denne uken, saa det var ikke pilot episoden som de kanskje viste i Norge?

Skrevet

Får laste ned den og da, trenger noe å følge med på når høsten setter inn for fullt :) Blir mange, lange kvelder inne.

Skrevet

He he, det er enkelte kvelder her at det blir seint kan jeg se siden sesongen akkurat startet. Masse aa se paa=)

Skrevet

ååååååå har de lagt ut nye episoder nå???? trodde ikke de skulle komme før i desember jeg!! åå nå ble jeg gla:) men sesong 3 sluttet m at det ikke ble noe bryllup, sant????? jeg husker riktig da??

Skrevet

hm.. skulle laste ned greys jeg. men så kom det bare opp den der andre serier med xkona til mc dreamy.. Er det blitt det samme nå?? Eller er det to forskjellige serier?

Skrevet

Hvor laster dere ned disse episodene da??

Skrevet

Bea, det er to forskjellige serier. Private Practice er spin off'en fra Grey's Anatomy. De har vist en episode av den. Det samme med Grey's - sesongen begynte forrige uke. Saa hver torsdag kveld vises en ny episode av Grey's Anatomy her i USA. Private Practice vises enten tirsdag eller onsdag - jeg husker ikke hvilken dag=)

Skrevet

det lurer jeg også på-)))

Skrevet

Jeg bruger IsoHunt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...